Viestin otsikko: Re: Vinttareita Forssassa / lähiseudulla? (Kanta-Häme)
Lähetetty: To Marras 19, 2009 7:22 pm
Moikka Tammelan salukit ja Sakke !
Sain juuri Humppilan irliksiltä tai niiden omistajalta kuulla näistä sivuista ja päätin ilmoittautua.
Elikäs meiltä kotoa löytyy 15vkoa vanha irlispoika nimeltään Väike ja kiinnostusta tapaamiseenkin olisi valtavasti, koska muut kotona olevat koirat jäävät temmellyksessä Väiken jalkoihin.Niin ja me asutaan Forssassa.
Minä oon tää tyyppi, joka asuu Jokioisilla 14 vko ikäisen irlistytön kanssa ja Hirozi eli Humppilan pennun omistaja tulee tänne leikkimään huomenna Joten tervetuloa mukaan myös kun ehdit!
Lähetetty: Pe Marras 20, 2009 1:14 am
Kyllä sama henkilö on kyseessä . Ehdottomasti halutaan mukaan tapaamisiin,kunhan saadaan vaan joku aika sopimaan kaikille. Saa tuo meitin jästipää ikäistään ja kokoistaan seura .
Ja tarkoitus kait olis sopia tapaamisia useimminkin kuin vain kerran, joten jos joku kerta joku ei ehdi mukaan niin seuraavalla kerralla sitten! Ja varmaan voitais pentujen kesken sit sopia erikseen viel tapaamisia silloin tällöin. Johon on siis muutkin penskat tervetulleita mukaan kuin vain irlikset
Me tässä Hirozin kanssa sovittiin, että ens viikon lauantaina eli 28.11.2009 olis treffit vintti-ihmisten ja koirien kesken! Ajateltiin tehdä niin et jos kaikki ketkä on halukkaita tulemaan mukaan ilmoittais tulostaan keskiviikkoon mennessä niin voitais sit miettiä paikkaa missä treffataan ja samaten sit aikaakin Kun riippuu ihan koiramäärästä, missä on sit sopivaa treffailla
Laittakaahan ne jotka lauantaina pääsee tulemaan mukaan kellonaikaa mihin aikaan te pääsisitte tulemaan niin sovitaan siitä sitten joku sopiva aika joka sopis kaikille! Mut mieluiten valoisaan aikaan niin näkeekin jotain ja saa sit ehkäpä vähän kuviakin otettua Treffipaikkana on luultavasti Jokioinen tai Humppila, ellei jollain muulla ole parempaa paikkaa ehdottaa Forssassa ei ainakaan ole mitään yleistä paikkaa kun niitä käytiin läpi ja mietittiin Mut ehdottakaa ihmeessä paikkojakin jos jollain on jotain parempaa tarjota kuin meillä
Lähetetty: La Marras 21, 2009 8:55 pm
Vieheen perässä uudella innolla
Liittynyt: Ma Marras 10, 2008 11:46 am Viestit: 365 Paikkakunta: Hämeenlinna
Ohhoh! Onpa tullut nähtyä ja rapsutettua montaa irlistä tänään.. (ja vähän muitakin), kun oltiin Jyväskylän koiranäyttelyssä turisteilemassa! Mutta oli kyllä ihanaa nähdä niin paljon koiria (irliksiä ilmoitettu 51)!! Me siis oltaisiin mielellään tulossa tapaamiseen 28.11. Meille käy mikä vaan kellonaika (tosin ei mielellään mitenkään kauhian aikaisin). Paikasta miä en osaa sanoa mitään. Jokioinen/Humppila sopii meille oikein hyvin, jos muuta ei keksitä! Eli count me in!
_________________ Irlanninsusikoira Telma Maatiaiskissat Touho ja Ilias
Jos meitä tulee monta niin ilmeisesti ollaan Jokioisilla eli meillä ja jos taasen ei niin montaa niin sit ehkäpä Hirozilla. En tiedä, ei sovittu siitä sen ihmeemmin vielä, mutta tosiaan katsotaan nyt sit keskiviikon jälkeen miltä tilanne näyttää
Ai, olit sinäkin Jyväskylässä Mä oon menossa sitten Turkuun sunnuntaina, sinne on ilmotettu n. 40 koiraa
Lähetetty: La Marras 21, 2009 10:37 pm
Pitkällä ja kivisellä etusuoralla
Liittynyt: Ke Kesä 06, 2007 5:59 pm Viestit: 1793 Paikkakunta: Turku
Jos tullaan Loimaalle 28.11, niin saatetaan myös tulla mukaan. Tosin perjantaina on pikkujoulut, mut kyllä mä silti pääsen ajoissa liikkeelle. Me asustellaa asuntovaunussa siellä, joten treffitiloja mä en voi tarjota Metsät siellä on kyllä mahtavat lenkkeilyyn, mut siellä on miljoona peuraa. Ettei ehkä ihan sovi kaikille vinttareille.
Lähetetty: La Marras 21, 2009 11:19 pm
Vieheen perässä uudella innolla
Liittynyt: Ma Marras 10, 2008 11:46 am Viestit: 365 Paikkakunta: Hämeenlinna
Juu, siis olin Jykylässä, mutta ilman omaa koiraa.. Oli kivaa ekan kerran seurata koko ruljanssi ihan alusta loppuun. Kirjasin nimittäin kaikki tulokset kasvattajalle muistiin, niin piti ihan keskittyä.
Hilivintteri, ollaan sit yhdessä mahdollisesti huonovointisia ja/tai väsyneitä sillon lauantaina.. Mullakin on perjantaina pikkujoulut Mutta ei anneta sen häiritä.
Mites muuten, otetaanko jotain eväitä mukaan.. Pidetäänkö piknik vai ihan vaan ollaan??
_________________ Irlanninsusikoira Telma Maatiaiskissat Touho ja Ilias
Jos tullaan Loimaalle 28.11, niin saatetaan myös tulla mukaan. Tosin perjantaina on pikkujoulut, mut kyllä mä silti pääsen ajoissa liikkeelle. Me asustellaa asuntovaunussa siellä, joten treffitiloja mä en voi tarjota Metsät siellä on kyllä mahtavat lenkkeilyyn, mut siellä on miljoona peuraa. Ettei ehkä ihan sovi kaikille vinttareille.
Mukaan vaan! Olis tosi kiva jos pystyisit varmuudella ilmoittaa tulostasi keskiviikkoon mennessä niin voitais sit alkaa suunnittelee sitä paikkaa
telmiitti kirjoitti:
Mites muuten, otetaanko jotain eväitä mukaan.. Pidetäänkö piknik vai ihan vaan ollaan??
Musta vois olla ihan kiva jos vaikka tehtäis joku notski johonki ja paistettais makkaraa Voitais juoda sit kahvit siinä jne. Lumella olis kivempi paistella makkaraa ulkona, mut eiköhän se tollasessa kurassakin onnistu ? Kunhan ei vaan sada! Et sellanen varaus kannattaa pitää. Voitais sit torstaina kattella säätä ja miettiä tulijoiden kesken syömiset jne. jos sopii? Ja samaten jos jollain on jotain "ohjelmaa" lauantaille niin saa ehdottaa
Lähetetty: Su Marras 22, 2009 5:44 pm
Pitkällä ja kivisellä etusuoralla
Liittynyt: Ke Kesä 06, 2007 5:59 pm Viestit: 1793 Paikkakunta: Turku
Joo-o...meiltä jää sitten heti alkuunsa väliin tämä miitti Romeon tassu tikattiin tänään, kun astui ilmeisti lasiin Pari viikkoa siis lepoa ja rauhallista oleskelua.