Noita tulee aina silloin tällöin ja mie ainakin poistan ne heti kun huomaan. Ei se varsinainen porsaanreikä ole, kaikki ne pitää aktivoida. Joskus vain se menee ohi hoksottimien tuo nimi.
Liittynyt: Ti Joulu 09, 2008 3:21 pm Viestit: 7386 Paikkakunta: Vammakaupunki ja väärällä puolen siltaa
Minkä takia nyt viimeisen tunnin useasti aikana kun klikkaan -kuvaketta niin viesti ei hyppääkään ensimmäiseen uuteen viestiin vaan aloitusviestiin? Mur.
_________________ Italo masculianos neutris - Topaasin Caprio "Kami" Italo masculianos sexis - Topaasin Stand By Me "Tenshi" Et voi koskaan rakastaa liikaa koiraasi, sillä sen jokainen sydämenlyönti on sinua varten.
Liittynyt: Ti Joulu 09, 2008 3:21 pm Viestit: 7386 Paikkakunta: Vammakaupunki ja väärällä puolen siltaa
Kyl mullakin osa ketjuista pomppii ihan oikein, mutta jotkut ittuilee.
_________________ Italo masculianos neutris - Topaasin Caprio "Kami" Italo masculianos sexis - Topaasin Stand By Me "Tenshi" Et voi koskaan rakastaa liikaa koiraasi, sillä sen jokainen sydämenlyönti on sinua varten.
Liittynyt: Ke Helmi 27, 2008 10:41 pm Viestit: 5849 Paikkakunta: Los Heinolas
Chingas kirjoitti:
Minkä takia nyt viimeisen tunnin useasti aikana kun klikkaan -kuvaketta niin viesti ei hyppääkään ensimmäiseen uuteen viestiin vaan aloitusviestiin? Mur.
Mulla tekee nykyään niin, että se viimesin, jonka oon lukenu on näytön alalreunassa ja kun lähen scrollaa alaspäin niin sitten vasta paljastuu eka uus. Ennen se läväytti heti näytön yläreunaan ekaviestiks uusimman lukemattoman.
Me vaihdettiin Google Chromeen pari kuukautta sitten, kun ei enää kestänyt Firofoxin tahmaamista. Explorer ollaan hylätty jo vuosia sitten. Alkukankeuden jälkeen tämä Chrome on osoittautunut mitä mainioimmaksi selaimeksi.
^Safari on parempi!
_________________ Kaikkea saa tehdä. Kaikkea pitää tehdä. Kaikkia ovia täytyy tempoa, kaikkia kuita kurkotella. On vain yksi ehto, elinehto; värisevää sielua ei saa tallata. -Tommy Tabermann
Mäkin tykkäsin Chromesta, mutta sillä ei vaan toimi kaikki sivut niin oli pakko hyljätä.
Minkä takia nimimerkki geekish on Valvoja-ryhmässä, muttei nimeä ole boldattu tuollaiseksi mode-väriseksi?
en lukenu ketjua kokonaan mut: onks mun tietokoneessa vikaa, vai mikä on kun mulla TK toimii toisinaan normisti, toisinaan yhtäkkiä sanoo ettei sivua voi näyttää ja hetken päästä toimii taas? ei tee muilla sivuilla näin. (paitsi petsiessä joka on muutenku huoh.)