Tänään on Pe Joulu 13, 2019 3:29 am

Kaikki ajat ovat UTC + 3 tuntia [ DST ]

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 2978 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 199  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Heinä 01, 2007 7:05 pm 
Poissa
Pilluhiljaa...
Pilluhiljaa...

Ai vau! Varo vaan jos heinä-elokuun vaihteessa joku rottista mukanaan raahaava saa sinut kiikariinsa ja tulee sun koiruuksia ihailemaan, se olen sitten mahdollisesti minä hoidokkini kanssa. ^^

pieni meksikonkarvatonkoira 07/13

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Heinä 01, 2007 8:03 pm 
Kaj, melkoista taiteilijan vapautta käytit tuon johtopäätöksen muodostamisessa? Eihän tuossa jutussa muuta väitetty, kuin että vanhat-vanhat kuolevat joka tapauksessa. Eli olla vanhenematta yli 80v olisi paras firewall pandemiaa vastaan.

Eivät ihmiset edelleenkään mihinkään tauteihin kuole. He kuolevat kun elämä loppuu.

Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Heinä 01, 2007 8:57 pm 
Kyllä se minulle sopii Hennu :)

Niinpä näkyy Jagge. Olin taas kerran liian äkkinäinen johtopäätöksissäni :?

Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Heinä 02, 2007 10:39 am 
Poissa
Tuulen Koirien aivot narikassa
Tuulen Koirien aivot narikassa

Kenet Tuulenkoiralaisen bongasin metsässä Nummelassa? Käpsyttelin intialaisen turistiryhmän ja meidän koirien kanssa, joten jäätiin varmaan mieleen. :lol: Yleensä käyn erikseen pentukoiran ja vanhempien kanssa, kun Repe-podengo möykkää remmissä, mutta tällä kertaa kaikki olivat mukana ja koko koiralaumamme alkoi Repen mukana huutamaan. :oops: Törkeen noloa. Piti vain anteeksi pyytää siltä kolmen sievän greyn omistajalta.

Intialaiset ohittivat ihan sievästi.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Heinä 07, 2007 3:01 pm 
Kiitos koirieni rakastavan myötävaikutuksen minun on aika ostaa uusi kännykkä. :murjotus:

Mitään kokemuksia halpiskännyköiden tasoista ja kestävyydestä?

Itse olen ihan pihalla nykylaitteiden käyttökestosta.
Nokia 6060 vaikutti kiinnostavalta. http://www.puhelinvertailu.com/index.ph ... 00&p3=6060

Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Heinä 07, 2007 3:59 pm 
Poissa
Vieheen perässä uudella innolla
Vieheen perässä uudella innolla

^Jaapa jaa.

Itte oon iskeny silmäni johonkin vaaleanpunaiseen (muistaakseni siitä oli kyllä muunvärinenkin versio - sellainen kiitos mieluummin :cheerleader: ) 7000-sarjan kännyyn, joka maksaa DNA kaupassa 139. Siis vähemmän kuin muinainen valaantappoaseeni (1611 tms) ja yli puolet vähemmän kuin hurjassa halvennuksessa aikanaan ollut nykyinen mikä-sitten-onkaan-7000-jotain ja edellinen 6510. Nyt mun pitää vaan hajoittaa toi ihan hyvin pelittävä vekotin, sillä mun mielestä ei ole mitään järkeä vaihtaa toimivaa puhelinta ihan vain huvin vuoksi.

2 vuotta toi on nyt mua palvellut, aikaisempien ura on ollut 2-2,5 vuotta, joten oma empiirinen tutkimukseni kertoo, että kännyni leviää justkohta.

Herleea's Prince Blueblood, Topolino

Kuva

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Heinä 07, 2007 4:24 pm 
Poissa
Pilluhiljaa...
Pilluhiljaa...

Kaj kirjoitti:
Itse olen ihan pihalla nykylaitteiden käyttökestosta.
Nokia 6060 vaikutti kiinnostavalta. http://www.puhelinvertailu.com/index.ph ... 00&p3=6060
Mun siskolla on tuo Nokian 6060. On ollut erittäin tyytyväinen, on helppo eikä sisällä hänen mielestä mitään ylimääräistä.

pieni meksikonkarvatonkoira 07/13

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Heinä 07, 2007 6:16 pm 
Poissa
Takaisin vieheen perässä - hoiperrellen

Itselläni on vielä pari päivää Nokian 6085. Olin himoinnut simpukkaa monta vuotta ja päädyin tuohon, kun on sellainen kiva älytön malli. Helppo käyttää, joitain muokattavia valikoita, ei ole antennia tiellä, mutta varsin kökkö VGA kamera. Mutta on se vaan edellisen antiikkisen puhelimen jälkeen aika ison tuntuinen. Enkä arvannut, että minä lankeaisin tähän kamerakikkailuun, mutta olen vaihtamassa nyt kuitenkin 2 milj.pikseliin...

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Heinä 07, 2007 6:42 pm 
En edes muistanut että tuossa on kamerantapainen.
Taidan kuvata tuolla Panasonicilla jatkossakin ;)

Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Heinä 07, 2007 7:12 pm 
Poissa

Kysyisin, että miksi ihmeessä jäätelöaltaista löytyy maitojäätelöä, kun se on ihan onnetonta plöröä kermajäätelöön verrattuna? :?:

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Heinä 07, 2007 7:14 pm 
Tjaah. Vyötärölinjan suojelijoiden houkuttamiseksi?

Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Heinä 08, 2007 5:33 am 
Poissa
yhteistuumin valtuutettu kuspää
yhteistuumin valtuutettu kuspää

Miks ihmeessä katteeltaan puoli-ilmaiset jäätelöt saavat oman altaan ja kallis olut paistuu siinä pyramiidissa jollei satu olemaan se 12 kpl:een pakkauskoko?

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Heinä 08, 2007 12:13 pm 
Poissa
Lehmän lykkäs
Lehmän lykkäs

MIKSI mulla on niin saatanan paljon tekemistä, että pää hajoaa?!?! Anteeksi kielenkäyttöni, mutta oikeasti kohta pää poksahtaa. Miksi vuorokausi on niin lyhyt?!?!
Ja nyt joku kysyy, miksi olen täällä palstalla sitten lorvailemassa? en edes ole! olen töissä :lol: en siis lorvaile. Ja täällä on pakko olla, vaikka ei nyt hetkeen olekaan töitä tehtävänä. Valmiudessa olen kuitenkin! Sitten kun pääsee kotiin, pitäisi ruveta tekemään kouluhommia. kamala paniikki. n.100 sivua pitäisi kirjoittaa yhteensä kaiken maailman esseitä - faktatietoa biologiasta. Elokuussa oltava valmis. KAUHEA paniikki! Sitten on siskon polttarit ja sitten häät - kauhea suunnittelu, tavaroiden hankinta. En ehdi kauppaan. Pitää töistä mennä aina suoraan kotiin koiran kanssa lenkille. Sitten pitäisi varata selkälekuri. Pitäisi ostaa matto, päiväpeitto ja parvekekukat - en ole vieläkään saanut hankittua kesäkukkia kun en ehdi kauppaan! Olen tänä kesänä ehtinyt kerran järveen kastautumaan. Kadehdin niitä ketkä makoilevat rannalla - eeeiiii kuule meikäläinen ole rantaa nähnytkään koko kesänä! ja koiranäyttelyt ja juoksukisat tms. ei voi jättää väliin. Sitten pitäisi tehdä kotisivut! Opetella, en osaa. Sivut on ostettu jo aikaa sitten, mutta eihän erkkikään ehdi opetella niitten väsäämistä. Paljon maksaa jos teettää ne jollain ulkopuolisella?? Iltaisin en saa unta kun sydän hakkaa ja mietin kaikkia tekemättömiä hommia. Apua...burn outti lähestyy.. :axe:

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Heinä 08, 2007 12:34 pm 
Poissa
Lehmän lykkäs
Lehmän lykkäs

Mä arvasin että joku oleellinen unohtu tosta mun kiirelistasta. Eli koiran sapuska! Jösses! Se on lopuillaan, enkä ole vieläkään löytänyt sopivaa safkaa. ja sitten se pitäisi vielä käydä ostamassa!oh why..sitä ei voi ainakaan siirtää tuonnemmaksi, ellei sitten pidä koiralla paastoa. Hhah. ja miksi ei voi olla olemassa vahvaa ja pikkunappulaista ruokaa joka heti näyttäytyisi!! En ole ainakaan ikinä sellaista nähnyt, joten läskiks meni tääki. Ostan koht jotai Pirkkaa lähikaupasta.. no okei, ei sentäs, mut ei jösses...kyl te tajuutte..aaaaaaaaa :eek:

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Heinä 09, 2007 7:53 pm 
Poissa
Adam4eva
Adam4eva

Miks laihduttaminen on keleen vaikeeta ja aikaavievää touhua mut ylensyöminen niin äärettömän helppoa? (ja miks mä en löydä tähän aiheeseen sopivaa hymiötä??????????)

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 2978 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 199  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 3 tuntia [ DST ]