Tänään on Ma Elo 19, 2019 5:17 pm

Kaikki ajat ovat UTC + 3 tuntia [ DST ]

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 108 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: Back On Track - takit
ViestiLähetetty: To Joulu 22, 2011 10:38 pm 
Poissa
Vieheen perässä
Vieheen perässä

tMH,

Iso kiitos vastauksesta!
Minä kävinkin kyselemässä messarissa sitä isointa kokoa ja minulle kerrotiin sen ainokaisen menneen jo, selvisipä jotta minne. :denti:
Ei sinulla sattuisi olemaan kuvia koirista takit päällä? Kovasti kiinnostaisi varsinkin tuon greyloimen istuvuus irliksellä!
Itsekin päästään mallaamaan sitä isointa kohtapuoleen, mutta ihan mielenkiinnosta miten muille istuu ja minkäkokoiset. :-)

Itse tykkään että takki on reilunlainen, siis että suojaa isot jalkalihakset hyvin.
Esim. Tiuhtin S-kokoinen greyloimi on hieman reilu, muttei liikaa minusta.
Kuva

Valo-grey on nyt käyttänyt Tiuhtin BOT-takkia ja minusta se on jo jopa hiukan liian niukka sille. Pitäisi ottaa Valostaki kuva nuttu päällä.
Minusta minä otin siloin Pyrystä kuvan se M-koon BOT päällä, mutta netissä moista ei ainakaan ollut. S-koon nutusta kylläkin, kun mallasin yhtä toista nuttua etäostaessa kokoa, mutta se nyt lienee selvä, että S-kokoinen on ihan liian pieni. Klik.

http://outip.otukset.fi/kuvat/

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: Pe Joulu 23, 2011 1:17 am 
Poissa
Mahtaileva nielijä
Mahtaileva nielijä

irlislover: Wictor on oman BOT:nsa kanssa äitini hoivissa mökillä, mutta muita takkeja rekkujen päällä voin koittaa kuvailla nyt joulunpyhien aikana, kun on töistä vapaata.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: Su Joulu 25, 2011 7:50 am 
Poissa
Vieheen perässä
Vieheen perässä

tMH,
Jään suurella mielenkiinnolla varttumaan, kiitos jo etukäteen vaivannäöstäsi! :)

http://outip.otukset.fi/kuvat/

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 108 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 4, 5, 6, 7, 8

Kaikki ajat ovat UTC + 3 tuntia [ DST ]