Tänään on Pe Loka 18, 2019 1:05 pm

Kaikki ajat ovat UTC + 3 tuntia [ DST ]

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 136 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 6, 7, 8, 9, 10
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: Varpaan amputaatio
ViestiLähetetty: Ti Heinä 26, 2016 1:37 pm 
Poissa
Vieheen perässä
Vieheen perässä

Mulla borzoi on parhaillaan varvasamputaatiossa. Hauska aamurallittelu puistossa päätyi niin totaalisen murtuneeseen varpaaseen, ettei sille kuulemma voi oikein tehdä muuta kuin poistaa. Kyseessä oikean etusen toinen varvas ulkosyrjästä laskettuna. Lievänä hysteerikkona huolettaa jonkin verran itse leikkaus ja tämä huono ajankohta kesähelteineen, mutta itse toipumisesta kaipailisin vielä lisäkokemuksia, vaikka koko ketjun luinkin läpi. Sinällään positiivista, että monella ei näytä poistettu varvas haittaavan lainkaan, mutta onko kokemuksia siitä, miten juuri tuon varpaan (siis etusen toinen varvas ulkoa päin) puuttuminen vaikuttaa liikkumiseen? Koira ei kilpaile eikä harrasteta mitään muutakaan muuten kuin omaksi iloksi, mutta toivottavaahan se olisi, ettei tassu vaivaisi normaalielämää. Onko mitään keinoja ennaltaehkäistä sitä, että varpaan puuttuminen kuormittaisi jäljelle jääneitä osia tassusta (esim. hieronta, fysioterapia...whatever)?

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 136 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 6, 7, 8, 9, 10

Kaikki ajat ovat UTC + 3 tuntia [ DST ]