Liittynyt: Ti Touko 22, 2007 1:36 am Viestit: 710 Paikkakunta: Mikkeli
Heei, kertokaas onko Finngrey tulossa Jyvskylän KV-näyttelyyn?? Mun on PAKKO saada pikkuneiti Tinttamarille timangi-pentupanta Ja vielä semmoinen mikä sopii yhteen pinkin takin kanssa (ettei puoliso vaan vahingossakaan halua talutella sitä)
_________________ ~ Yritys on ensimmäinen askel epäonnistumiseen. ~
Liittynyt: Su Touko 20, 2007 2:15 am Viestit: 9047 Paikkakunta: Tampere
^Ida on lupautunut tulemaan 13.12. PMV:hen messukeskukseen, sinne saapi tulla pantalaukkua kaivelemaan, varmasti! Tulkaa-tulkaa . Voitte samalla tulla katsomaan, kun mä kaatuilen kehässä .
Liittynyt: Ti Touko 22, 2007 1:36 am Viestit: 710 Paikkakunta: Mikkeli
Hitsi. Menen hakemaan Pikkumustaa 13.12. joten sinne suunnalle olen tulossa kyllä Meillä on yhdet hääpippalot 12.12. eli aika vähillä yöunilla joutuu lähtemään
_________________ ~ Yritys on ensimmäinen askel epäonnistumiseen. ~
^Ida on lupautunut tulemaan 13.12. PMV:hen messukeskukseen, sinne saapi tulla pantalaukkua kaivelemaan, varmasti! Tulkaa-tulkaa . Voitte samalla tulla katsomaan, kun mä kaatuilen kehässä .
Kerro tarkemmin mistä kehästä sinut bongaa
_________________ Kennel Alwaahid sloughi`s Moulay el Mehdi al Waahid - Lilli (-06) Alwaahid Azusena - Lilja (-09) Alwaahid Azmika - Lova (-09)
Hiphei! Mä olen vähän ollut pipinä. Pari yötä tullut valvottua taas. Mulla on vatsahapoissa jotain hämminkiä mikä aiheuttaa helvetillistä kipua. Kaikenlaisia pillereitä ja liejuja tullut vedettyä mutta vaivat palaa heti kun ne lopettaa.. Ei ole vanhaksi tulemista.
shalalaa! Juu ei valitettavasti olla missään näytelmissä nyt pantojen kanssa. Paitsi tonne messariin olen silloin sunnuntaina tulossa.
Ihania kuvia Nooralta.
_________________ * Min Pins * Racing Greyhounds * Mastin Espanol *
Huomasin eilen että Saagan pannan vuorinahka "rispaantuu", on sitä punaista erittäin pehmeää nahkaa. Mitäs tolle kannattaisi tehdä ettei hajoa enempää? Pannat vaan paranee käytettäessä, kunhan tulis pakkasta niin uskaltaisi useammin pitää, mutavuorattu panta ei nappaa