Apua apua, pakkohan mun on tehdä varausta kun tuollaisia merkkejä isketään esille Ja mä oon pantalakossa siis Meille alempi batman ja sitten se ylempi supermies
_________________ lk colliet Tarmo 09/06 ja Olli 04/09
Batman dimangeilla (2 kpl). 6,5 cm x 9,5 cm Batman (0 kpl). 5 cm x 9 cm. Spiderman, pyöreä (2 kpl). 6,2 cm Spiderman, verkko (3 kpl) 9,5 cm x 8,5 cm Spiderman, pää (1 kpl) 8 cm x 5 cm. Superman, puna-musta-keltainen (1 kpl) 6,3 cm x 8,2 cm. Superman, puna-sini-keltainen (1 kpl) 5,6 cm x 8,2 cm.
Spongebob tekstillä 5 cm x 9 cm. Spongebob 5 cm x 7 cm. Roadrunner (3 kpl) 8 cm x 10 cm.
HUOM! Spongebobeja on yksi vapaana. En tiedä vielä kumpi sortti.
(Osa noista merkeistä on aika isoja. Aion koettaa, voisiko niitä vähän virittää pienemmiksi. Esmes, toi verkossa oleva spiderman saattaa olla mahdollista pienentää.)
HUOM! On mahdollista, että saan lisää joitain merkeistä. Jos just se, jonka sinä haluat, on loppu, jätä toive, niin katotaan, saanko hommattua.
_________________ http://WWW.KANASHOP.FI °º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤ø, PRINCESS KOTONA 7.2.10
Kana, katsohan tuota Kipsun koirien nimilistaa! Sille on pakko tehdä tosta pantsu, missä oikeen lukee Spongebobsquarepants. Ni sit ei tarvi kun puhelinnumba siihen alle, jos meinaan poika katoaa. "Hei, täällä naapurin Pirkko. Sun poikas on täällä irti, sen pannassa lukee Spongeb..spongbo..eiku spongelomaaniskiurispänts tai jotain. Tuu hakee se meiltä".
Liittynyt: To Elo 13, 2009 8:35 pm Viestit: 458 Paikkakunta: Suomen Turku
Itse päähenkilökin tuli anomaan armoa
Yritätkö Kenzo vihjata,että Nimi olisi jotenkin vaikea Muistanpa eräänkin kerran,kun ryhmäkehässä Kipsun sijoittuessa,kuuluttaja sanoi Kipsun nimen:Leyendas (hetken hiljaisuus) antaa olla
_________________ "Franco" Woodsmoke Tredd Lightley "Hoccus" Woodsmoke Remarkable Pipsqueak "Kipinä" Leyendas Spongebobsquarepants "Bravo" Fanfare`s Special Export "Bueno" Fanfares Too Cool To Care
Tunnustan että mulle ei avaudu tuo Pesusieni vai mikä loota se onkaa. Oon nähny sellaisia sukkia kaupoissa, mut ei hajuakaa mikä tyyppi tuo on. Lastenpiirrosjuttu? Telkkarista? Joku uusi juttu?
^Aivan maanisen ärsyttävä lasten piirroshahmo...
_________________ Kaikkea saa tehdä. Kaikkea pitää tehdä. Kaikkia ovia täytyy tempoa, kaikkia kuita kurkotella. On vain yksi ehto, elinehto; värisevää sielua ei saa tallata. -Tommy Tabermann
Liittynyt: Ma Joulu 10, 2007 2:47 am Viestit: 3445 Paikkakunta: Lahti
Jos on molemmat Batman dimangeilla-merkit vielä vapaana, ni meille! Jos ei, ni ees yksi. Ja tääkin jos on; Superman, puna-sini-keltainen. Laitan lähipäivinä tilausta.
^ Okay, Ransunen haluski ton sini-puna-keltasen supermanin eikä sitä toista. No, arvontakoneella sen pistinkin. Eli se ainut sellanen on siis nyt varattu.
Romanticidelle molemmat dimangi-batmanit.
Eli, alla taas UPDATE merkkien varaustilanteeseen.
Batman dimangeilla (0 kpl). 6,5 cm x 9,5 cm Batman (0 kpl). 5 cm x 9 cm. Spiderman, pyöreä (2 kpl). 6,2 cm Spiderman, verkko (3 kpl) 9,5 cm x 8,5 cm Spiderman, pää (1 kpl) 8 cm x 5 cm. Superman, puna-musta-keltainen (2 kpl) 6,3 cm x 8,2 cm. Superman, puna-sini-keltainen (0 kpl) 5,6 cm x 8,2 cm.
Spongebob tekstillä 5 cm x 9 cm. (0 kpl) Spongebob 5 cm x 7 cm. 1 kpl. Roadrunner (3 kpl) 8 cm x 10 cm.
Kipsu, sorry, mutta se tekstillinen Paavo meni sille asiakkaalle, joka oli ihan kaikista ekana hinkunu noita.
Tässä olis Hallusinaatioharhan Fireman. Koko on 47 cm ja leveys n. 5 cm.
Sitten tässä olis Ropsalle tällasta Hello Kitty viritelmää. Merkki on "tiskin alta" ja strassit on tollasta isoa kokoa. Killutinkin kuuluu pantaan, mutta se ei nyt ole vielä siinä.
_________________ http://WWW.KANASHOP.FI °º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤ø, PRINCESS KOTONA 7.2.10
_________________ Kaikkea saa tehdä. Kaikkea pitää tehdä. Kaikkia ovia täytyy tempoa, kaikkia kuita kurkotella. On vain yksi ehto, elinehto; värisevää sielua ei saa tallata. -Tommy Tabermann