Meiltäkin vielä onnentoivotukset matkaan Mä lupaan yrittää olla ikävöimättä, ja toivottavasti nähdään vaikkapa ensi kesän karkeloissa, viimeistään
_________________ Kolmen faaraopojan ja "syrjähyppy" prinsessan uskollinen palvelija: Siphra's Walking On Water "Pubi" Sawhorse's Tequila Sunrise "Mocca" Nefer-Temu The World Is Not Enough "Taala" "Gemma" The Greyhound
Viestin otsikko: Re: 2.5-vuotias greyhound-narttu etsii uutta kotia
Lähetetty: Ma Marras 09, 2009 9:48 pm
Vieheen perässä
Liittynyt: Ti Syys 29, 2009 4:01 pm Viestit: 126 Paikkakunta: Tampere
MarikaS kirjoitti:
Meiltäkin vielä onnentoivotukset matkaan Mä lupaan yrittää olla ikävöimättä, ja toivottavasti nähdään vaikkapa ensi kesän karkeloissa, viimeistään
Varmasti näemme! Ja meille olet aina tervetullut katsomaan Kendaa. Se on kyllä melkoinen pakkaus. Sillä on ihan omat jutut, joille saa nauraa. Tultiin juuri lenkiltä ja se painu suoraan sohvalle. Mokomakin sohvaperuna
Lähetetty: Ma Marras 09, 2009 11:09 pm
Katos, greyhound-immeinen ja vielä Lohjalla Asustelen Virkkalassa päin, täällä on hyvät pellot pitää vapaana. Onko sulla kennelkoppaa Kendalle? Mulla on itselläni kolme greytä (Top Rankin, Yukon Gold, Daiga Doo - löytyy greyhound-datasta). Kohta Virkkalan greykanta kasvaa entisestään, kun rggka muuttaa tänne suunnalle kans koirineen miltei kivenheiton päähän.
Mut nakkaa yksärillä, jos tarviit juoksutusseuraa.
Lähetetty: Pe Marras 20, 2009 11:35 pm
Vieheen perässä
Liittynyt: Ti Syys 29, 2009 4:01 pm Viestit: 126 Paikkakunta: Tampere
Kenda kuulumisia:
Kenda on päässyt oleen irti esim pururadalla. Valitsimme hyvän suoran jossa oli n. 200 metriä näkyvyyttä päästä päähän. Mies oli toisessa päässä ja minä toisessa. Rohkenimme toivoa että kukaan lenkkeiliä ei osu kohdalle sillä hetkellä, sitten päästimme Kendan irti. kenda lähti kuin tykin suusta miehen luota ja tuli minua kohti ja päästeli ohi, kääntyi juuri paikalle tulleen lenkkeilijän edestä ja paineli takasin miehen suuntaan. Meni miehen ohi ja 20 m ja palas takasin minua kohti. Pyysin lenkkeilijää pysähtymään hetkeksi kun koira painelee ohi ja hän teki sen ihan mielellään...musta koira painaa kohden iltapimeässä katuvalon loisteessa
Pellolla mökillämme se pääsee juoksemaan myös irti ja ensin se häviää puiden katveeseen ja parin minuutin jälkeen se näkyy päästelevän pellon laitaa kuin tuulispää.
Se söis koko ajan jos sais ja jopa suolisti pehmolelun sisältä kangaspussin täynnä nuppineulan pään kokoisia muovisia palloja No se oli sen pöllinyt tarjouskoristani liikkeessäni joten otin myös toisen ja hajotin sen maistaakseni mitä ne oli. Olivat tosiaan ihan ehtaa muovia, joten ei tarvinnut antaa merisuolaa, jotta oksentais. Annoin siis risiiniöljyä, jota löytyi myös liikkeestä ja ostin vielä lääkärin neuvosta Levalac:ia jota sai ruuan yhteydessä. Kait se sitten ulos tuli koska koira on ihan normaali ja paskaa tulee ja paljon..uskokaa pois
Se myös tykkää komentaa meitä välillä. Näin ainakin uskon hänen tekevän. Jos syön esim sohvalla jotain iltapalaa se sieltä makuuasennosta haukahtaa kimeästi pari kertaa sen kummemmin asentoo muuttamatta. Samoin se tekee jos poikani sitä rapsuttaa ja lopettaa sen ennenkuin hän on saanut tarpeekseen
Joten näin meillä tässä uudessä kokoonpanossa viihdytään. Nyt tarvitsee Kenda kaveria ja varmasti tuossa vuodenvaihteen jälkeen alan katselemaan sitä vipua sille kaveriksi. Juoksulinjaisia saa siis tarjota.
^^Kuulostaa ihan greyltä Mutta suosittelen mieluummin ottamaan toisen greyn kaveriksi, ei vipua. Ainakin oman kokemuksen perusteella noi ei aina ymmärrä toisiaan, ainakin huonolla säällä on ihan turha greyn pyytää vipusta leikkimään ja riekkumaan pihalle ja koko erokin on sen verran suuri et välillä pelottaa.
Noista muovipalloista ei tarvi pelätä. ite soittelin joskus myrkytystietokeskukseen kun poika ehti niitä syödä, joku oli ehtinyt suolestaan pehmon mun tietämättä. Nuo silikoni pallerot poistavat pehmoista kosteutta ja hajuja mutta ovat vaarattomia nieltynä, tosin jos niitä syö tosi paljon
Lähetetty: La Marras 21, 2009 6:21 pm
Lähtökopissa
Mukavaa kuulla Kendan sopeutumisesta! Tuo "komentaminen" on tuttua... tosin meillä sen hoitaa vain laumanjohtaja.. Kenda ei meillä sitä siis tehnyt.. Suosittelen myös kaveriksi toista greytä, Kendan luonne (pomo kun tulee olemaan..) ei ehkä sovellu whippetille... Olet jo ihastunut greyhoundiin.., mikset hankkisi toista.. Wipukka on erilainen... ja minä sen aikoinani huomasin.. grey on helppo..