Tänään on Ma Syys 16, 2019 8:02 pm

Kaikki ajat ovat UTC + 3 tuntia [ DST ]

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 1416 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2, 3, 4, 5 ... 95  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Faaraokoirat, osa 2.
ViestiLähetetty: Ma Elo 13, 2012 10:26 pm 
Poissa
Pieni Savieläin
Pieni Savieläin

Hähää. Häikäilemättömästi aloitan uuden ketjun. :juonikas: (Ensimmäinen ketju löytyy klikkaamalla.)

Onnea Luisille sertistä täältäkin! :pippalot:

Me käytiin Jarpan kanssa ulkomailla, ja hää on nyt sitten FI & LT MVA. Jospa ensi vuoden näyttelykiintiöllä saataisiin viimeinen cacibkin haettua. :-)

Starba oikomassa koipiaan 1500 km:n matkustamisen jälkeen personal trainer Wenlan :ihq: avustuksella taas:

Kuva

Kultapossu. :luuv2:

Kuva

Taskuafgaani "Pinky" & kääpiöpolski "Erti"

R.I.P. faaraokoira Siphra's Devil Inside, "Jusa"

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Faaraokoirat, osa 2.
ViestiLähetetty: Ma Elo 13, 2012 10:38 pm 
Poissa
Hilpeä paluu etusuoralle
Hilpeä paluu etusuoralle

Uus ketju, jeij! Olinpas muuten katsovinani Black Eagle Kennelin kotisivuilta, että Jaro pojusta tulee isukki alkuvuodesta! Huikeeta! Tulee varmasti upeita pentusia! :wink: :ihq:

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: Ma Elo 13, 2012 11:59 pm 
Poissa
Palkintopallilla tuulettaen

Buch kirjoitti:
...
Me käytiin Jarpan kanssa ulkomailla, ja hää on nyt sitten FI & LT MVA. Jospa ensi vuoden näyttelykiintiöllä saataisiin viimeinen cacibkin haettua. :-)
...

:jesjesjes: Onnea! Ja onnea siitäkin että Jarosta leivotaan isikin :ihq:

Hottiksella kait jumittelee takapää tai lantio tai selkä tai joku... en oikein tiedä. Toisaalta ei ehkä jumita, vaan se on päänuppiasia, mutta voihan se tietty jumittaakin kun sillä oli takana valitettava pakollinen lepokausi, tai se liikkui normaalia vähempi jokin aika sitten. Voihan levon jälkeen lihakset hieman kangistua. Mutta välillä juoksee ihan normisti kauniilla pitkällä askeleella. Sitten yhtäkkiä se polkee pyörällä.Aivan, polkee pyörällä. Takajalat tekee siis pyöräily liikettä. No hieroja sen saa katsoa. On sitä nytkin hierottu mutta kunhan se maailman paras "koirajutska" paikka avataan saa sen paikan hieroja tutkia Hottiksen lihakset. Mitään se ei arista, mut toisaalta Hottiksella on mun mielestä korkea kipukynnyskin eikä se pienistä hätkähdä. Toisaalta, liikkumis tyyli voi johtua minustakin koska miehen kanssa liikkuu eri tavoin.Mä ehkä klonksuan ton kipeen jalkani kanssa, niin Hottiski klonksuaa :denti: Ehkä se jännittää kun vaistoaa että mä varon polven vuoksi, ja olen tuskissani. Voi että mulla on taas vaikeeta, muka... :ehe:

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: Ti Elo 14, 2012 9:09 pm 
Poissa
Pieni Savieläin
Pieni Savieläin

Kiitos. Ja joo, pentusia olis tosiaan Japasen päänmenoksi suunnitteilla. :luuv2:
...ja siis sinällään päänmenoksi oikeastikin (vaikka neljässä koirassa ei ole mitään järkeä, ja vaikka oliskin niin me tarvittaisiin kyllä neljänneksi joku pikkumoppi Pinkyn kaveriksi ennemmin), että kyllä mä edelleen kaipaisin taloon toista faaraokoiraa. Ja tuo yhdistelmä on niin tasan mun makuuni, että meinaa polvia heikottaa, niin josko sitten pääkin tässä pehmenis... :juonikas: :denti:

Saparo, onko Hottiksella ollut aikaisemmin jotain "vakiojumia", joka voisi tuollaista aiheuttaa? Oliko sen polvia tai lonkkia tutkittu mitenkään? Oireileeko se enemmän heti levon jälkeen vai ihan äkkiä kesken hetki sitten sujuvasti menneen liikkumisen? :orava:

Taskuafgaani "Pinky" & kääpiöpolski "Erti"

R.I.P. faaraokoira Siphra's Devil Inside, "Jusa"

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: Ti Elo 14, 2012 10:25 pm 
Poissa

Tää on vissiin ratkennut, mutta varmistan vielä pari päivää ennenkuin hihkun! :denti: Jos ei vaikka ratkennutkaan. Ei passaa liian aikaisin hihkua. Eli palaan asiaan...

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: Ke Elo 15, 2012 6:01 pm 
Poissa
lääkärintodistuksenkin mukaan tärähtänyt

Kiitokset sertionnitteluista. :) Vähän kyllä uhkailin tekeväni Luikeron kanssa Maket - eli ne kaksi viimeistä sertiä haetaan sitten yli kymmenvuotiaana. :denti:

Jarpalle hyviä iskäfiboja, näytti kyllä kiintoisalta yhdistelmältä!

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: Ke Elo 15, 2012 6:23 pm 
Poissa
Hilpeä paluu etusuoralle
Hilpeä paluu etusuoralle

Deestä kuoriutuikin mökkireissun aikana vesi-vaarao :ihq: ;

Ensin vaan kahlailtiin
Kuva

Ja sitten useamman tunnin jälkeen vihdoinkin uskallettiin hakea frisbee uiden!
Kuva

Kuva

Kuva
Kyllä tämän viimoisen kuvan kohdalla jo hypin melkein ilosta, kun vihdoinkin uskalsi ottaa muutaman vedon jaloillaan! Inhotti Deetä niin selän kastelu, saati sitten pään.. :denti:

(Pahoittelut kuvien koko eroista.. :denti: )

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: Ke Elo 15, 2012 7:57 pm 
Poissa
Finaalin huipennus
Finaalin huipennus

^Varo vaan, kohta sä et saa sitä enää vedestä pois. Leevikin pitää nykyään mökillä kantaa järvestä :denti: Oonko se vaan mä vai näyttääkö Dee ihan Hotilta? :shockthink:

Ihana toi Jaron pääkuva :ihq: Kultapossulla on niin nätti nassu :luuv2:

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: Ke Elo 15, 2012 7:59 pm 
Poissa
Hilpeä paluu etusuoralle
Hilpeä paluu etusuoralle

Kyllä me joskus aikanaan sitä pähkäiltiin, kuinka saman näköisiä Dee ja Hoo on.. :denti: Toivottavasti joskus vielä ihan livenä pääsisi vertailemaan :wink:

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: Ke Elo 15, 2012 9:33 pm 
Poissa

Louis kieltäytyy uskomasta, että nuo vesihirviöt muka mitään faaraoita olisivat. :denti: Viime viikonloppuna ei mil-lään päästy pihasta pois, kun sadevesiviemäri oli saanut korsia tukkeeksi ja pihatiellä oli pienen farkkuparan varmasti hukuttava ainakin kakssenttii syvä lammikko. :eihelev:

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: Ke Elo 15, 2012 10:17 pm 
Poissa
Etusuoralla
Etusuoralla

Velipoika on kummallinen,sanoo Dino joka rrrakastaa vettä ja sille huutamista :denti:

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: To Elo 16, 2012 12:14 am 
Poissa
Vieheen perässä
Vieheen perässä

Bertta sanoo että velipuoli on kummallinen, vesihän on niiiiiiiiiiiiiiiiiiin ällöttävän märkää. Kerroinko jo täällä sitä kun käytiin viime talvena koirauimalassa? Bee-reppana vaan surkeena piippas mennessään kun joutu uimaan :shockthink: Säälittävä laps.

Monirotu-neiti
Rinsessa Risurusina 'Risu' 01/06

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: To Elo 16, 2012 11:52 am 
Poissa
Etusuoralla
Etusuoralla

^ :eihelev: Pieni Bee on kasteltu ja rääkätty... Kamala mamma :taata:

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: La Elo 18, 2012 6:37 pm 
Poissa

nonnii...jatkan tuota kinttu asiaa :D . Nyt uskaltaa olla jo jotain mieltä. On vahvistunut se ajatus että tuo "himmailu" johtuu siitä koska nostan päätä aivan liikaa ja välillä se nousee siksikin koska hottis menee ja mä vikisen perässä eli pää nousee taivaaseen ku jarrutan. Silloin se nostaa etukoipia hirmu ylös ja sit muuttuu takaliikkeetkin. Hottishan juoksee kauniisti ja normaalisti vapaana(jos ei bongaa perhosia), pyöräillessä, miehen kanssa ja paremmin se menee kaikkien muidenkin kanssa. Voi Hottiin vaikuttaa sekin kun mä itse juoksen tuskissani ja jarruttelen. Varon mun polven vuoksi. Hottis vaistoaa kaiken ja kyttää mun liikkumista.

Pään korkealle nostaminen on kyllä paha ja niiiiin amatöörimäinen "showmoka" :ehe: Tuo pään asennon tarkkailu lähti siitä kun kasvistuomari huomautti että juoksee pää alhaalla, muuten upeasti mutta pää häiritsi. Näin mä sen itsekin kun sivusta seurasin. Sen nenu pyrki koko ajan maahan, ihanien tuoksujen perään. Mutta enpä vaan tajunnut tarkkailla että minkä verran mä päätä nostan! En mä sitä kuristanut ole, mutta ei mun tarvi kuin vähän nostaa niin Hottishan nostaa! Sillä pitää taluttimen olla aivan löysästi kaulalla vapaana ettei seuraile mitä talutin käskee. Faarao rotumääritelmän mukaan juoksis pää melko ylhäällä...paino sanalla melko, mutta ei siten kuin mä tein.

Voihan olla mahdollista että pää ylhäällä juokseminen ei ole edes Hottikselle ominaista, vaikkapa rakenteen vuoksi. Ei koira juokse kauniisti ja vapaasti jos asento ei sille vaikka rakenteen vuoksi ominainen.

Nyt joudun kovasti skarppaan mitenkä mä juoksutan ja saan vanhan tavan pois koiralta ja multa. Kun Hottis juoksee koti pihalla, se himmailee lähes aina koska bongailee koko ajan perhosia. Jos sen saa hetkeksi unohtamaan perhoset ym öttiäset, se menee normisti. Niin ja jos muistan itse lähteä juoksemaan ilman varomista, Hottiskin juoksee normiaskeleella. Nyt kun tarkkailin itseäni ja koiraa huomasin miten itse lähdin juoksemaan hyvin varoen. Mun paikkahan ei olis kehässä kintun vuoksi, mutta joskus on pakko itse esittää.

Messarissa se eka pävänä nosteli koipiaan kun sillä tuli matkalla oikea jumi. Tai oisko ollut tulollaan muutenkin, mutta 8-9 tunnin matka vetoisessa bussissa oven vieressä ei tehnyt lihaksille hyvää. Eli kyllähän se koipejaan nostelee jos ongelmia on, mut ei hottis noin muuten ruukaa jumitella eikä jäykistellä. Polvet on olleet normaalit, lonkat on kuvaamatta, mutta nekin kuvataan.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: Su Elo 19, 2012 6:46 pm 
Poissa

Psst, I Can Haz Hot Dogissa on meneillään "Goggie ob the week face-off", jossa toisena mahdollisena viikon rotuna on farkku. Käykääpä klikkaamassa! :D http://cheezburger.com/6517181696

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 1416 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2, 3, 4, 5 ... 95  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 3 tuntia [ DST ]