Meilläkin normi on kahdet päivässä. Vähän riippuen onko saanut kuinka paljon raksujen ulkopuolista ruokaa, joskus saattaa tulla neljätkin päivässä ja joskus tulee vaan yhdet.
Mä olen erittäin tyytyväinen siihen, että pissat tulee nykyään ulos. Hirveellä kyttäämisellä ja poukkoilemisella saadaan kakat ulos. Mutta se vaatii kyllä sitä, että mä olen
koko ajan koneella ja kyttään koska Kami on menossa eteiseen ja nousen salamana ylös ja yleensä koira siinä vaiheessa pakenee eteisestä. Jossain vaiheessa sitten se ei enää pakene vaan jää odottamaan eteisen lähettyville ulospääsyä mun kiiruhtaessa paikalle.
Mutta sanotaan näin, että vaikka mä olen yleensä paljon koneella niin ei kyllä tule joka päivä oltua ja kytättyä. Olisi muutakin elämää(mukamas).
Näinä päivinä kun kakat tulee ulos niin mä en voi syödä aamupalaa ennenkuin olen mahdollisesti jokusen tuntia ollut koneella ja vahdannut silmäkulmasta koiran liikkeitä. Vessaan koira yleensä tulee mukaan niin sillä välin ei pökäleet ilmesty eteisen matolle. Muutenhan mä saisin istua kupla otsassa odottamassa sitä kun herra päättää haluavansa pukertaa pökäleensä.
Eli meillä on normaalia, että minä siivoan kikkareet eteisestä. Tai kuka nyt sattuu ensimmäisenä ne näkemään(paitsi veljeni ei taida siivota vaan ilmottaa mulle). En tiedä miten mahtaisi homma luistaa jos kävisi aamulla kunnon lenkillä. Lenkillä kun Kami yleensä kakkii. Eli päivässä ei jokaisia pökäleitä aina tarvitse sisältä siivota.
Hitsi kun tuli taas rönsyilevää tekstiä. Koittakaa siitä sitten rakentaa kokonaiskuvaa