Tänään on Su Syys 22, 2019 2:49 pm

Kaikki ajat ovat UTC + 3 tuntia [ DST ]

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 61 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Huhti 14, 2008 12:45 pm 
Poissa
Hillittömän korrekti

ransunen kirjoitti:
^ Snoukkarin sivujen päivitykset on vissiin vähän myöhässä, sillä Jaak on päässyt omaan kotiinsa viime vuoden lopulla :smile: . Ja hyvään kotiin tosiaan mies pääsi, siitä ei voi kuin olla iloinen :D .

Juups, hieman "laahaa" päivitykset sitten.. :wink3:
Hienoa että asian laita on noin, niin saan ihan rauhassa käydä huokailemassa ihanuuden kuvia ja haaveilla päivästä jolloin meitin kaamee-kakara saa vertaistaan seuraa :D

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Huhti 14, 2008 8:35 pm 
Poissa
Finaalissa
Finaalissa

fibi kirjoitti:
marissa kirjoitti:
Hah. Oonkohan nyt hehkuttanut tarpeeksi? :eihelev:

Marissa; Kun mä teen seuraavan pentueen niin mä palkkaan sut tekemään hehkutuskässärin - käykö sulle ja mitä velottaisit siitä :denti:

Toki sopii! Enkö olekin melko pätevä?
Maksupolitiikasta en vielä tiedä, snoukkarilta vein koiran... ja siskolle toisen. :mustanaamio:

ps: Meidän Nooma on vieläkin ihmeellisen ihana! :ihq:

HannaHill, vaikkei vielä koiran aika olisikaan, niin käy toki tutustumassa kärsäeläimiin ihan livenä vaikka. Viimeistään siinä vaiheessa nämä saavat joko haukkomaan henkeään ihastuksesta... tai sitten poistumaan mahdollisimman nopeasti takavasemmalle. :lol: Maailman parhaitahan nää ovat (kuten edeltä lukea saattaa...) ja hauskimpia otuksia, mitä kuvitella saattaa. Ibizan kanssa ei elämä käy tylsäksi.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Huhti 14, 2008 11:46 pm 
Poissa
Hillittömän korrekti

Juu, olen suunnitellut että ainakin tuonne lahden näyttelyyn on pakko mennä katsomaan, näin lahtelaisena. Ja ties vaikka kysäistä siltä täällä lähistöllä asuvalta palstalaiselta, josko saisi tulla ihastelemaan hänen koiruuksiaan puistoon, mutta saas nyt nähdä, olen hieman ujo piimä sellaisissa :roll: :wink:

En suuresti epäilen ettenkö rakastuisi sitten livenäkin :) Ensitapaaminen nuoremman simskuni(ne korvat.. ;) ) kasvattajalle muuttaneen 5kk venakkorinsessan kanssa sai oikeasti haukkomaan henkeään tunteesta, että tältä koiran pitää tuntua... :smile: Ja vaikutelma vain vahvistui joka kerta rinsessan nähdessä ja hänen ollessa meillä hoidossa..
Tiukkaa tekikin rinsessan tarvitessa uutta kotia, kun mie en vain ole narttuihminen eikä venakko rakennettaan lukuun ottamatta miellytä silmää tarpeeksi... Podencossa taasen ei ole mitään mikä ei silmiä hivelisi... :ihq:

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Huhti 15, 2008 12:18 am 
Poissa
Finaalissa
Finaalissa

Simsku? Siamilaiset ja ibizat kuuluvat yhteen!
Tämä tässä on nk. true love, kaverin siamilaiskastraatti Luikkinen ja meidän Nomps.
Ei voi kaksi samankaan lajin eläintä enemmän muistuttaa toisiaan, ulkoisesti tai sisäisesti:

Kuva

Kuva

Kuva

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Huhti 15, 2008 12:55 am 
Poissa
Hillittömän korrekti

^Täytyy myöntää, että ovat kuin kaksi marjaa, väritkin sointuu yhteen :D

Juu, ei minulle kissojenkaan kanssa riitä vähempi kuin siamilainen.. :mrgreen:
Uskoisin että ne ovat aika pitkälle samat piirteet simskussa ja ibizassa jotka soittelee miun sielun säveliä.. :luuv2:

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Huhti 15, 2008 1:17 am 
Vatanen siis vieläkin kotia vaille? :drop:

Voe elämän kevät.
Neiti niiin kaipaisi omaa juoksukaveria, ja suunniteltu greypentu tulee kun saavat tehtyä, ja tuommoinen megakorvanen hapsuhemmo olisi kyllä niin tän sakin mentävä että! :D

Hittoako menin ja tänne eksyin, tahtoo oman ibizan! :itku: :ass:

Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Huhti 29, 2008 11:45 am 
Poissa
Vieheen perässä
Vieheen perässä

HannaHill kirjoitti:
ransunen kirjoitti:
^ Snoukkarin sivujen päivitykset on vissiin vähän myöhässä, sillä Jaak on päässyt omaan kotiinsa viime vuoden lopulla :smile: . Ja hyvään kotiin tosiaan mies pääsi, siitä ei voi kuin olla iloinen :D .

Juups, hieman "laahaa" päivitykset sitten.. :wink3:
Hienoa että asian laita on noin, niin saan ihan rauhassa käydä huokailemassa ihanuuden kuvia ja haaveilla päivästä jolloin meitin kaamee-kakara saa vertaistaan seuraa :D

Joo, pikkuisen laahaa.... :oops:
Kokonaan uudet sivut ovat koekäytössä, mutta kun saatiin ne nettiin huomasin, että haluan muuttaa sitä ja tätä. ja tuota.
ja guru haluaa vielä köljätä koodin, mitä olen peukaloiunut raskaalla kädellä :D

Jaaki asuu tosiaan Lauransa luona, ja ovat onnellisia.
Tässä Lauran ottamassa kuvassa Jaaki nyt keväällä:
Kuva

Vatanen vaikuttaa edelleen täällä meillä, ja herrasta on tullut juuri niin Vallu Hutanen kun jo pentulaatikossa ennustin.
Vauva Vatanen vain nukkui, ja kaikki kesti. Vaikutti vähä älyiseltä.
8 viikkoinen Vatanen kantoi suussaan pehmoleluja ja jutteli (itselleen) ja ihaili itseään peilistä. Hölkötteli siis edestakaisin peilikaapin edessä :messedup3:
Tässä kevään mittaan nuori mies on siis herännyt, ja en voi enää kaupitella häntä kuin sanoilla "aivan mahdoton" ja kuka semmoista huolii.
Ja mainittakoon myös että kävely ei oikeastaan enää kuulu hänen hallitsemiinsa askel lajeihin.
Päästään hän on edelleen ajoittain hyvin hidas.

Eli todennäköisintä on että tämä jämäpentu jää taas kotiin.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Huhti 29, 2008 12:01 pm 
Poissa
Hilpeä paluu etusuoralle
Hilpeä paluu etusuoralle

Vatasesta oli kasvanut iso mies,ihan kuin Pinto(mun ehdoton lempparikarkkari) :boing:

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Huhti 29, 2008 12:54 pm 
Poissa
Pilluhiljaa...
Pilluhiljaa...

Voihan Vatanen.. Kuulostaa ihanan hömppäpömpältä! :luuv2:

pieni meksikonkarvatonkoira 07/13

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Huhti 29, 2008 6:53 pm 
Poissa
Letku tai pamppu; kumpikin passaa...
Letku tai pamppu; kumpikin passaa...

Löytyykös Vatasesta uusia kuvia?Se kuulostaa kullä niin samanlaiselta kun mun urokseni.. :lol:

Salukit sekä galgot

* Galgo Imane 1.2.2005-30.3.2015*
* Galgo Nova 1.9.2007-30.4.2015*

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Huhti 29, 2008 8:45 pm 
Poissa
Vanha piika - sanoi mummo
Vanha piika - sanoi mummo

snoukkari kirjoitti:
Vatanen vaikuttaa edelleen täällä meillä, ja herrasta on tullut juuri niin Vallu Hutanen kun jo pentulaatikossa ennustin.
Vauva Vatanen vain nukkui, ja kaikki kesti. Vaikutti vähä älyiseltä.
8 viikkoinen Vatanen kantoi suussaan pehmoleluja ja jutteli (itselleen) ja ihaili itseään peilistä. Hölkötteli siis edestakaisin peilikaapin edessä :messedup3:
Tässä kevään mittaan nuori mies on siis herännyt, ja en voi enää kaupitella häntä kuin sanoilla "aivan mahdoton" ja kuka semmoista huolii.
Ja mainittakoon myös että kävely ei oikeastaan enää kuulu hänen hallitsemiinsa askel lajeihin.
Päästään hän on edelleen ajoittain hyvin hidas.

JOS mä olisin ottamassa koiraa, niin tuon myyntipuheen jälkeen mua ei pidättelisi enää mikään :lol: .

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Huhti 29, 2008 8:46 pm 
Poissa
Takaisin vieheen perässä - hoiperrellen
Takaisin vieheen perässä - hoiperrellen

Ööö, mitä kaikkea sisältää "aivan mahdoton"? Paitsi, että jätkä puhuu itsekseen peilin edessä ja ilmeisesti kirmailee välillä. Ihan tässä alkaa uteliaaksi. 8)

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Huhti 29, 2008 9:28 pm 
Poissa
Finaalissa
Finaalissa

Ainakin se yrittää hyppiä kaulailemaan ja pussailemaan pahaa aavistamattomia ohikulkijoita, varsinkin jos nämä vahingossa sattuvat vilkaisemaan sitä päin.
Ja mun kanssa se haluaa painia ja riehua hieman... raisuhkosti, mutta tässä tapauksessa en mene vannomaan kummassa vika on. :orava:

Jyväskylässä, muistaakseni, Hutaseen ainakin pääsee tutustumaan, kun jäppinen tekee kisadebyyttinsä äitienpäivämaastoissa.

Mun uusimmat Vatas-ponikuvat ovat joulukuulta. Vieressä verrokkina spaghetinohut siskonsa Nomps ja vilahtaapa siellä Iriskin...

Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Huhti 29, 2008 10:58 pm 
Poissa
Pilluhiljaa...
Pilluhiljaa...

Vatanen on niiiiiin ihana mies! <3 Voisinki ottaa taloon miehen tossa muodossa, kun kaksijalkaiset miekkoset ei ikinä tajua mitään.. :P

pieni meksikonkarvatonkoira 07/13

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Huhti 30, 2008 2:49 am 
Poissa
Syöny sikana omenia
Syöny sikana omenia

^ Ehottoman viksuja puhut :lol: .

Vatanen on hieno, iso, kiltti, tyhmä ja vauhdikas. Hän ei paljoa käyskentele, mutta rynnii ja juoksentelee sitäkin reippaammin :D . Kauheen ihana mun mielestä, flexilenkilläkin on käyty, ja hyvin selvitty. Ja tulipa se vielä meidän fifimiestenkin kanssa toimeen.
Snoukkarin myyntipuheet voi jättää omaan arvoonsa, koska se salaa toivoo, ettei kukaan haluaisikaan Vadelmaa kotiinsa 8) .

- R.I.P. Snout Ziggy Stardust & Esa Nahka & Tero Nuppi

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 61 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 3 tuntia [ DST ]