Tänään on La Heinä 21, 2018 3:28 pm

Kaikki ajat ovat UTC + 3 tuntia [ DST ]

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 3 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Whippet pennun juoksutreenit
ViestiLähetetty: Pe Huhti 10, 2009 1:30 am 
Poissa
Vieheen perässä uudella innolla

Sellaista olen miettinyt, että sotkeeko kovasti kuvioita, jos whippet (nyt 8kk) käy kahden eri ihmisen kanssa juoksutreeneissä radalla? Eli koira on veljeni ja asuu veljeni kanssa, mutta veljelläni saattaa olla töissä iltavuoroja, mikä estää treeneissä käymisen. Mutta minulla voisi olla silloin mahdollisuus tulla koiran kanssa treeneihin. Olen itsekin tosi kiinnostunut juoksuharrastuksesta, vähintään yhtä paljon kuin veljeni;) Ja olen siis koiralle tuttu ihminen. Kommentteja!

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Whippet pennun juoksutreenit
ViestiLähetetty: Pe Huhti 10, 2009 2:28 pm 
Poissa

Ymmärtääkseni radalla onkin juuri erikseen aloitteleville/pennuille treenit, joissa käytetään käsivetolaitetta tms? Ei kait ne nyt siellä treeneissä neuvo aloittelevia samantien radalle pinkomaan... Sen takia juuri tuonne radalle mentäis, että saatais koirasta viehevarma. Maastoille voi mennä sitten myöhemmin. Vasta kerran on päästy kokeilemaan käsivetolaitteella ja silloin koira oli tosi nuori, vasta n. 5kk. Lähti kyllä perään, mutta ei sit oikein ymmärtänyt, mitä sille pitäs tehdä, kun alkoi saavuttaa. Erikseen leikittämällä sit innostui taistelemaan kovastikin viheellä. Kuumempana siis kävi taisteluleikissä kuin itse jahtaamisessa. Tuomarinkartanolle ois ilmeisesti tarkoitus mennä, kun treenit alkaa.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Whippet pennun juoksutreenit
ViestiLähetetty: La Huhti 11, 2009 1:02 pm 
Poissa

Me kun ollaan molemmat ihan aloittelijoita näissä vintarien juoksuhommissa niin ei kyllä oikeen uskalleta lähteä yksin oman laitteen kanssa sooloilemaan. Mieluusti siis yhteistreeneissä käytäs, jossa neuvotaan, kuinka kannattaa lähteä liikkeelle.
Noista Svenkan treeneistä olen juu kuullut... Tietääks kukaan, onko ne vkl:na vai arkisin?

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 3 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 3 tuntia [ DST ]