Tänään on Ma Huhti 06, 2020 5:25 am

Kaikki ajat ovat UTC + 3 tuntia [ DST ]

Aloita uusi ketju Tämä viestiketju on lukittu. Et voi vastata tai muokata viestejäsi  [ 3091 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 202, 203, 204, 205, 206, 207  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: Kuvia whippeteistä V
ViestiLähetetty: Ma Heinä 15, 2013 5:55 am 
Poissa
Keltanokka

Näitä on tosi kiva selailla! Ihan pakko kans laittaa muutama kuva Kvenkusta, ikää noissa kuvissa melkein 4kk

Kuva
Kuva
Kuva
Kuva

Profiili  

ViestiLähetetty: Ma Heinä 15, 2013 9:17 am 
Poissa
Takaisin vieheen perässä - hoiperrellen
Takaisin vieheen perässä - hoiperrellen

^Voi mikä söpöläinen!

Profiili  

ViestiLähetetty: Ma Heinä 15, 2013 9:48 am 
Poissa
Hilpeä paluu etusuoralle
Hilpeä paluu etusuoralle

Gösta ja kärmes vol. 2

Kuva

Kuva

Kuva

Pilkkutassu

Kuva

Profiili  

ViestiLähetetty: Ma Heinä 15, 2013 10:07 am 
Poissa
Finaalissa
Finaalissa

No mä voin ainakin ihan rehellisesti sanoa, että mun mielestä Olga ei todellakaan ole mikään kukkanen. Sillä on pitkä selkä, mutta kun se on aikalailla katkarapumaisesti rullalla niin se siitä kauneudesta. Alaleukaa on liian vähän eikä valkoinen väri auta asiaa pätkääkään, etuosa on pysty jonka seurauksena etuliikkeet on helposti korkeat. Reidet puolestaan on niin paksut, että välillä käynti näyttää siltä kuin olis pissat housussa.

Ei se, ettei koirani edusta minun makuuni kaunista rotunsa edustajaa tee siitä mulle yhtään vähemmän tärkeää tai rakasta, Olgassa on sitten ihan omat huumoaspektinsa joiden takia se on kyllä monissa tilanteissa hyvinkin söpö, suloinen ja ihana :)

Ja siitä retroudesta. Mun mielestä Olga köyryine selkineen, todella vahvasti kuroutuvine vatsalinjoineen ja niukkoine kulmauksineen ja pystyine etuosineen näyttää hyvinkin paljon retrojuoksijalta aikojen takaa. Kaulaa sillä tosin on enemmän ja sirompana kuin vanhan ajan koirilla, mutta muuten se kokoaan lukuunottamatta on mun mielestä hyvinkin vanhanaikaisen mallinen. Ei sillä, että se siitä pätkääkään kauniimpaa tekisi :denti:

Kuva

Kuva

Besties User Friendly

Piuhaputiikki, näyttelyhihnoja!

Profiili  

ViestiLähetetty: Ma Heinä 15, 2013 10:50 am 
Poissa
Kuu Kyrpsykästä kesään
Kuu Kyrpsykästä kesään

Synnytti kivaa ja avartavaa keskustelua minun pohdinnat Lumista :nyökyti:
Minulla on ilmeisesti siis ihka-aito retro-whipetti :luuv2: :luuv2:

ItalianG kirjoitti:
No ei sillä tosiaan mitään jykeviä lihaksia ole, mutta kaikille ei vaan tule. Tässä asiassa on valtava ero yksilöiden välillä!

Laiha ei ole eikä mun mielestä tyypiltäänkään mikään erityisen luikku vaan ihan nätti ja narttumainen?

Kiitos, ihanasti sanottu :ihq: Nimenomaan, nätti ja narttumainen meijän Lumpura pumpura :luuv2:

Tarumetsän Lumitähti, Lumi
Vi'waun Sparkling One, Tinni
Adventurer's Drinkin' Champagne, Skumppa

Profiili  

ViestiLähetetty: Ma Heinä 15, 2013 10:59 am 
Poissa
Kuu Kyrpsykästä kesään
Kuu Kyrpsykästä kesään

Lumi tuli mulle sattumusten seurauksena ja on ollut ihana sen kautta tutustua whipettien maailmaan! Joka päivä opin uutta ja tällä hetkellä olen niin hurmaantunut jotta voin sanoa sen melkein ykköslempirodokseni. Paljon sanottu tunnetusti "hullulta podenco naiselta" :taata: Whippet on aina kiehtonut ja ollut mun haaverotu. Lumi ajanut asiaa erismerkillisesti kun on maailman kiltein ja ihanin siro pikku whippetti :luuv2:
Hauska huomata miten nyt laitetuissa kuvissa on kieltämättä aika erityyppisiä whippettejä ja moni kyllä sellainen sirpsakka kuin Lumikin :nyökyti:
Niin ja Tarumetsän koiran taidan tunnistaa nopeasti kuvista tai ainakin tästä. Ihan identtisiä piirteitä Lumpuran kanssa :luuv2:
Kiitos Rs kuvan laittamisesta!!

Raparperisydän kirjoitti:
Se on sukuvika, jos suksi ei luista. :denti: Tässä Lumin setä, 51 cm uros:

Kuva

Tarumetsän Lumitähti, Lumi
Vi'waun Sparkling One, Tinni
Adventurer's Drinkin' Champagne, Skumppa

Profiili  

ViestiLähetetty: Ma Heinä 15, 2013 11:02 am 
Poissa
Finaalissa
Finaalissa

Mullekin oli yllätys, miten vähän aikaa sitten whippetit oli todella erinäköisä kuin nykyään. Aika avaava oli erkkariviikonloppuna tänä kesänä nähty diaesitys whippetin historiasta. Vielä 70-luvulla koirat oli melkeinpä italiaanotyyppisiä, siroluisia ja luisuselkäisiä. Kaulatkin olivat melko lyhyitä ja paksuja nykyisiin verrattuna.
Mutta onhan näitä erityyppisiä, todella. Mun silmäni kyllä aina hakeutuvat sellaisten pienehköjen liioittelemattomien narttujen suuntaan. Omani eivät sellaisia ole, mutta niiden ulkonäköön on jotenkin sokeutunut. Täysin eri tyyppiä nuo ovat kyllä keskenään, Sumu jenkkityyppinen pitkine selkineen ja kulmauksineen ja Utu brittityyppinen.
Mutta kuvia piti kommentoida: mun sydän aina sulaa noille penneleille ja nuorille koirille honkkelikoipineen ja jokapuolelle lepattavine korvineen :luuv2:

Profiili  

ViestiLähetetty: Ma Heinä 15, 2013 11:06 am 
Poissa
Hilpeä paluu etusuoralle
Hilpeä paluu etusuoralle

MinttuK kirjoitti:
Niin ja Tarumetsän koiran taidan tunnistaa nopeasti kuvista tai ainakin tästä. Ihan identtisiä piirteitä Lumpuran kanssa :luuv2:
Kiitos Rs kuvan laittamisesta!!

Sen verran pitää korjata omia kirjoituksiani että Jose on Lumin eno, ei setä. Hyvin kevyt ja feminiininen uros, mitat tosiaan 51,0 cm ja 12,5 kg.

Profiili  

ViestiLähetetty: Ma Heinä 15, 2013 11:23 am 
Poissa
Mummi
Mummi

Pakko palata vielä Epun ja Numan pusukuvaan- ihana! :luuv2:

Mitä oman hiipottimen ulkonäköön tulee, niin Tuubi on mun ensimmäinen whippet ja ennen sen taloon tuloa en tuntenut edes kovin montaa yksilöä, joten mun ihannewhippet on tommonen sen kaltainen luikero, lihaksikas ratarassi, jonka korvat nousee useammin pystyyn kuin pysyy alhaalla ja jonka alaleuan löytääkseen pitää kaivaa mikroskooppi kaapista. Kaunis ja shöpöliini. :wink: Jotkut näytelmäwhippetitkin on kyllä kauniita, samoin kuin vähän tuhdimmatkin ratakoirat. Tuubi on siis melko kevytrakenteinen, 48,3 cm ja painoa suunnilleen 13 kiloa.

edit. Ja kuten moni totes, ylipäänsä ruma VINTTI on kutakuinkin mahdoton löytää- aina tavalla tai toisella se tietynlainen sirous, arvokkuus ja atleettisuus (verrattuna moneen muuhun rotuun, vaikka kyseinen vintti olisikin rotuisekseen skrode tai juntti) sykähdyttää ja saa hymyilemään.

italianvinttikoira Pulla

Profiili  

ViestiLähetetty: Ma Heinä 15, 2013 5:37 pm 
Poissa
Tahmea namutäti
Tahmea namutäti

memmy kirjoitti:
Mä olen niin ylpeä mun pienestä Smufesta! :-)

Kuva

Onnea tuhannesti. :luuv2: :luuv2: :luuv2: Hän on aivan ihana. :luuv2:

Profiili  

ViestiLähetetty: Ma Heinä 15, 2013 9:53 pm 
Poissa
Finaalissa
Finaalissa

Mä tykkään ulkonäöllisesti eniten ratalinjaisista hipukoista. Jotenkin muhun vaan vetoaa se pieni nokka, suuret silmät ja isot muskelit. ^Musu on ihan hirmu nätti ja niin on Valpun Tuubikin! :luuv2:

Profiili  

ViestiLähetetty: Ma Heinä 15, 2013 9:58 pm 
Poissa
Finaalissa
Finaalissa

Mun mielestä yksi whippetin mainioimmista puolista on se, että jokaiselle whippet-tykkääjälle löytyy niitä omaa silmää miellyttäviä yksilöitä, sekä väreissä, että malleissa. Se monimuotoisuus. :nyökyti:

-kissaystävämme Kilju, Sini-Ihmeen Hopeahattara, -07

Muistoissamme ja sydämissämme, kotikissa Manuli.

Profiili  

ViestiLähetetty: Ma Heinä 15, 2013 11:24 pm 
Poissa
Vetäis nuput nuupalleen
Vetäis nuput nuupalleen

Mä tykkään Matista, oma silmä on tottunut ja se on semmoinen littana yksilö. :denti:

Profiili  

ViestiLähetetty: Ma Heinä 15, 2013 11:34 pm 
Poissa
Etusuoralla
Etusuoralla

Kuva
Kun nukkuu liian vähän... :denti:

Profiili  

ViestiLähetetty: Ti Heinä 16, 2013 12:24 am 
Poissa
Syöny sikana omenia
Syöny sikana omenia

^ Meidän Esa vois tulla tohon kuvasarjaan kolmanneksi, vaik vähän niinku hedelmälepakon ja Innan rakkauslapseksi :ehe: .

- R.I.P. Snout Ziggy Stardust & Esa Nahka & Tero Nuppi

Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Tämä viestiketju on lukittu. Et voi vastata tai muokata viestejäsi  [ 3091 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 202, 203, 204, 205, 206, 207  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 3 tuntia [ DST ]