Aivan ihania, yks haukottelee ja muutkin kattelee muualle, että hittojakos tässä tojotetaan, kun muualla olis mielenkiintosempaa . Minusta on hienoja kauniit poseerauskuvat, mutta tuossa kuvassa näkyy ihanaa todellisuutta .
_________________ Irlikset Gemmish Bantiarna "Alma" ja Gemmish Dia Greine "Iita" Venäjänvinttikoira Rousen Coica "Emma"
Kiva kun jollain muullakin on toko-borzoi... mun eka venakko tykkäs kaikesta sellasesta ja agilitysta. Hassu ihana koira oli... ja kuoli pois jo 3 vuotiaana sydämmen loppumiseen... Niin ne parhaat aina...
Kokeillaan näkyykö...
_________________ Kaikkea saa tehdä. Kaikkea pitää tehdä. Kaikkia ovia täytyy tempoa, kaikkia kuita kurkotella. On vain yksi ehto, elinehto; värisevää sielua ei saa tallata. -Tommy Tabermann
Kiitoksia Kukaan ei ole Maisalle kertonut, että hänessä jotain olisi vialla, niin eloon suhtaudutaan aika löysin rantein... "Isosiskon" kanssa vähän kähistään... Itse lempeys.. Kyllä siellä oikeasti on ihan pätevätkin aivot päässä, uskokaa pois..! Ihan vähän vain maistetaan... "Mitennii ei saa maistaa..?!" "Tätä nyt ainakin saa maistaa, kun itse tyrkyttää!!"
_________________ Kaikkea saa tehdä. Kaikkea pitää tehdä. Kaikkia ovia täytyy tempoa, kaikkia kuita kurkotella. On vain yksi ehto, elinehto; värisevää sielua ei saa tallata. -Tommy Tabermann