Tänään on Ma Tammi 21, 2019 3:16 pm

Kaikki ajat ovat UTC + 3 tuntia [ DST ]

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 50 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: Tuontikoira venäjältä
ViestiLähetetty: Pe Huhti 06, 2012 1:15 pm 
Poissa
Keltanokka

Mä olenkin yrittänyt löytää bassebastionille jotain viestimiskanavaa, toistaiseksi en oo onnistunut, kun ainakin ne kotisivut jotka oon löytäny on pois käytössä. Jostain syystä en osannu myöskään lähettää yksityisviestiä :oops: . Jatkan yrittämistä.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: Pe Huhti 06, 2012 1:41 pm 
Poissa
Palkintopallilla
Palkintopallilla

Uudet tulokkaat eivät voi lähettää yksäreitä ennen kuin on joku tietty viestimäärä täynnä.
Eli sun tarvii ensin kirjoitella ahkerasti tänne palstalle. :)

Kuva
MVA Dubnjak Balashka
MVA Hatsina Jarkaja Zvezda, MVA Hatsina Jastreb Bystryj
Bilinka For Solovyev
Dubnjak Cossara
MVA & JMVA Dubnjak Excavator
Eternal Elektra Royal Lily
Dubnjak Finest Gravel

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: Pe Huhti 06, 2012 5:20 pm 
Poissa
Takaisin vieheen perässä - hoiperrellen
Takaisin vieheen perässä - hoiperrellen

MinnaP kirjoitti:
Mä olenkin yrittänyt löytää bassebastionille jotain viestimiskanavaa, toistaiseksi en oo onnistunut, kun ainakin ne kotisivut jotka oon löytäny on pois käytössä. Jostain syystä en osannu myöskään lähettää yksityisviestiä :oops: . Jatkan yrittämistä.

Asia korjattu :D

halki pellon lumisen...

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: Pe Heinä 27, 2012 6:17 pm 
Poissa
Vieheen perässä
Vieheen perässä

Kysymykseni sivuaa tätä aihepiiriä, vaikkei edelliseen keskusteluun liitykään, joten laitan nyt viestini tänne.

Eli osaisiko joku viisaampi ja kokeneempi neuvoa, kun itselleni nämä asiat ovat ihan uusia. Koirani on siis rescue-borzoi Venäjältä, ja sain sen kanssa ns. puppy cardin. Minulle ei ole ihan selvää, mikä tämä puppy card on. Ihan googlaamalla olen yrittänyt saada valaistusta asiaan, ja mikäli olen oikein käsittänyt, kyseessä on dokumentti, joka pitäisi jossain vaiheessa vaihtaa varsinaiseen rekisteritodistukseen. Onko koira siis vielä rekisterissä jos sillä on puppy card, vai onko se käytännössä rekisteröimätön?

Muuten asialla ei ole niin suurta merkitystä, mutta kun haluaisin koiralle vakuutuksen, ja sen ottaminen on pitkittynyt kun olen asiaa yrittänyt eri teitse selvitellä. Vakuutusehdot olisivat varmasti paremmat, jos koira olisi rekisterissä. Se on kuitenkin puhdasrotuinen borzoi.

Mitään en tietty osaa myöskään paperien aitoudesta sanoa, kun en tiedä miltä tällaisen puppy cardin tulisi näyttää ja kun en ymmärrä venäjää. Koira on myös tullut aika hämäristä oloista. Silti toivoisin että niistä papereista jotain hyötyä olisi, joten kiitos jos osaisitte neuvoa!

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: Pe Heinä 27, 2012 11:49 pm 
Poissa
Palkintopallilla
Palkintopallilla

^ Laitapa kysymykseni Lemmikkipalstoille päivän peiliin, niin saat vastauksen todennäköisesti tunnissa tai kahdessa. (Ellet postaa keskellä yötä.)

Minä en aiheesta muuta tiedä kuin että siellä olen nähnyt joskus keskustelua aiheesta, ja muistan vaan tuon termin.

Kuva
MVA Dubnjak Balashka
MVA Hatsina Jarkaja Zvezda, MVA Hatsina Jastreb Bystryj
Bilinka For Solovyev
Dubnjak Cossara
MVA & JMVA Dubnjak Excavator
Eternal Elektra Royal Lily
Dubnjak Finest Gravel

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 50 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4

Kaikki ajat ovat UTC + 3 tuntia [ DST ]