Tänään on Pe Maalis 22, 2019 10:03 pm

Kaikki ajat ovat UTC + 3 tuntia [ DST ]

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 132 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: Those were the days...
ViestiLähetetty: Pe Joulu 26, 2008 7:27 pm 
Poissa
Etusuoralla
Etusuoralla

Ihan vaan kurrnapille, Juuso on Nasun veli , Nasu (Coverdaleś Dustin) on mun Saran isoisä....toi Sara vaan särähtää niin paljon mulle...ja olenhan jo sulle sanonutkin et meijän koirien, eli Sarojen, isoisät on veljeksiä. Ja Ninalle, tos pentueessa on narttu josta tykkään tosi paljon, eli Maaaritin Dahlia Unique..ja jos minä puhun niin ikäänkuin edesmenneet koirat olisivat hengissä, niin kyllä ne ovat, ainakin minulle.. J

Ja tällä kaheksankytluvun näppäimistöllä en saa tuota Coverdalesin heittomerkkiä oikeaan paikkaan, ihan turha antaa neuvoja, kun tämä sattuneesta syystä on niin vanha, joku vei sen uudemman, siis näppäimistön.

Ja Ninahan sait aikoinaan sen kuvan Juusosta, joka mulla oli. Mun mielestä kuva oli mainio, parempi on tuo minkä itse laitoit. Varsinkin "uusille harrastajille" varsin edustava kuva. Se kuva minkä laitoin kertoo vaan tuosta suurenmoisesta sisarusparvesta, mikä silloin sattui olemaan! Kuvassa ei sinänsä ole mitään ihmeellistä, mutta kun siitä loistaa se ihanuus, mikä oli hänen siskossa ja veljessä, jotka tunsin. Nasu oli vielä erkkarissakin (Kuopiossa), jenkkituomarin mieleen hyvän kuntonsa ja olemuksensa vuoksi, ja erinomaisen päänsä...liekö tarkoittanut ulkoista olemusta vaiko sisälmystä...Olin tuomarin kanssa syömässä silloin ja jo "puoliajalla" hän oli kiinnittänyt huomion erääseen urokseen, ja hän oli Nasu..ja tiedoksi vaan olin näyttelytoiminkunnassa ja koiriani ei esiintynyt näyttelyssä, ja uusille tiedoksi en ole kasvattaja. Tiedoksi vaan, että jääviys on ihan kunnossa tässä asiassa.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: Pe Joulu 26, 2008 8:25 pm 
Poissa
Vieheen perässä
Vieheen perässä

aune kirjoitti:
Ihan vaan kurrnapille, Juuso on Nasun veli , Nasu (Coverdaleś Dustin) on mun Saran isoisä....toi Sara vaan särähtää niin paljon mulle...ja olenhan jo sulle sanonutkin et meijän koirien, eli Sarojen, isoisät on veljeksiä. Ja Ninalle, tos pentueessa on narttu josta tykkään tosi paljon, eli Maaaritin Dahlia Unique..ja jos minä puhun niin ikäänkuin edesmenneet koirat olisivat hengissä, niin kyllä ne ovat, ainakin minulle.. J

Ja tällä kaheksankytluvun näppäimistöllä en saa tuota Coverdalesin heittomerkkiä oikeaan paikkaan, ihan turha antaa neuvoja, kun tämä sattuneesta syystä on niin vanha, joku vei sen uudemman, siis näppäimistön.

Ja Ninahan sait aikoinaan sen kuvan Juusosta, joka mulla oli. Mun mielestä kuva oli mainio, parempi on tuo minkä itse laitoit. Varsinkin "uusille harrastajille" varsin edustava kuva. Se kuva minkä laitoin kertoo vaan tuosta suurenmoisesta sisarusparvesta, mikä silloin sattui olemaan! Kuvassa ei sinänsä ole mitään ihmeellistä, mutta kun siitä loistaa se ihanuus, mikä oli hänen siskossa ja veljessä, jotka tunsin. Nasu oli vielä erkkarissakin (Kuopiossa), jenkkituomarin mieleen hyvän kuntonsa ja olemuksensa vuoksi, ja erinomaisen päänsä...liekö tarkoittanut ulkoista olemusta vaiko sisälmystä...Olin tuomarin kanssa syömässä silloin ja jo "puoliajalla" hän oli kiinnittänyt huomion erääseen urokseen, ja hän oli Nasu..ja tiedoksi vaan olin näyttelytoiminkunnassa ja koiriani ei esiintynyt näyttelyssä, ja uusille tiedoksi en ole kasvattaja. Tiedoksi vaan, että jääviys on ihan kunnossa tässä asiassa.

Juu, Coverdals Dahlia Unique oli myös minun yksi ihanne borzoini. Olisin Dahlian aikoinani ostanut itselleni, mutta harmikseni se oli jo varattu. Pentueessa oli myös toinen narttu, mutta Dahliasta näki heti sen mahdollisuudet. Joten 5 urosta oli vielä jäljellä ja niistä sitten Juuson valitsin -> ei yhtään huono valinta :D . Vaikka sinänsä myöhemmin Maaritille sanoin, et harmi kun ei käyttänyt niin hienoa narttua jalostukseen...., no sehän nyt on jokaisen oma asia :nyökyti: . Itse olisin Dahlialle teettänyt pennut :wink:

Niin ja mitä tulee erkkariin, harmi, että Juusoa ei silloin ollut sillä uskon, että poika olisi myös ollut tämän jenkkituomarin mieleen. Juuso oli viimisen kerran tuomarinkylässä erkkarissa jalostusluokan kanssa (oli jo silloin kastroitu), taisi olla silloin se Sveitsiläinen tuomari ja hän valitsi Juuson jalostusluokan ykköseksi, ihmetteli vaan että mistäs tämä uros tuli, kun ei ollut nähnyt sitä kilpailemassa omassa luokassaan -> ihastui Juusoon siltä seisomalta :D . Hieno päätös näyttelyuralle :luuv2: Kaikki kuvat on tervetulleita, ja KIITOS lähettämästäsi kuvasta :nyökyti:

nina

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: Pe Joulu 26, 2008 8:58 pm 
Poissa
Vieheen perässä
Vieheen perässä

Kiitos Hanna Doloreksen kuvasta, sain muiston säilöön... :-)

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: Pe Joulu 26, 2008 9:17 pm 
Poissa
Vieheen perässä
Vieheen perässä

Tässä kuvassa minun elämäni tärkeimmät miehet :luuv2: : Eli mieheni Kim, ja elämäni borzoi Juuso...., molemmat ikävä kyllä edesmenneitä..., no elämä on ja sen vuoksi itse ajattelen, että "Jokainen päivä on Lahja" ja kuva on minulle todella Rakas :luuv2:

No, niin eiköhän Juuso-pojan kuvat nyt riitä :D

Liitteet:
Kim Ja Juuso.jpg

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: Pe Joulu 26, 2008 9:30 pm 
Poissa
Vieheen perässä
Vieheen perässä

komeita on Nina sinun urokset!!! :nyökyti: :denti:

jokainen päivä on tosiaan lahja ja ikinä ei tiedä mitä huominen tuo tulessaan!

niin se vaan minäkin eksyin sinun sivuillesi ja tässä sitä nyt ollaan! ja irti en päästä :luuv2: :ehe:

"Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään
vai valhe joka saa hymyilemään?"

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: Pe Joulu 26, 2008 9:45 pm 
Poissa
Vieheen perässä
Vieheen perässä

suzann kirjoitti:
komeita on Nina sinun urokset!!! :nyökyti: :denti:

jokainen päivä on tosiaan lahja ja ikinä ei tiedä mitä huominen tuo tulessaan!

niin se vaan minäkin eksyin sinun sivuillesi ja tässä sitä nyt ollaan! ja irti en päästä :luuv2: :ehe:

Kiitos, kiitos :nyökyti: , komeita olivat ja molemmat niiiiin lämminsydämisiä :luuv2: ja Suzann meitäpä yhdistää juuri se AITO RAKKAUS borzoihin, ja sen kehittyminen aikojen alusta tähän päivään. Ei kun nokka tulevaisuuteen :D, unohtamatta menneisyyttä :luuv2:

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: La Joulu 27, 2008 1:42 am 
Poissa
Finaalissa
Finaalissa

Voi, noissa Hannao:n kuvissa on kaks mun tuomari suosikkijani Doriksen kanssa Anne-Marie Thomassen ja Dodon kanssa Ken Cripps :heaven:
Anne-Marie taitaa arvostella vieläkin, mutta onko Ken Crippsiä näkynyt missään?

Wiles Anniesbunnyshow Hilma

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: La Joulu 27, 2008 7:02 pm 
Poissa
Vieheen perässä
Vieheen perässä

Nina tai joku muu: löytyykö kuvia vielä Juuson takaa? :) Margiitan Zambalaya Zhack ja muutamaa muu olikin jo, mutta lisääkin sais laittaa. :nyökyti:

Viimeksi muokannut qono päivämäärä La Joulu 27, 2008 8:29 pm, muokattu yhteensä 1 kerran

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: La Joulu 27, 2008 8:29 pm 
Poissa
Lähtökopissa
Lähtökopissa

viesti poistettu

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: La Joulu 27, 2008 11:36 pm 
Poissa
Adam4eva
Adam4eva

raippa kirjoitti:
viesti poistettu

miksi?

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: Su Joulu 28, 2008 12:21 am 
Poissa
Etusuoralla
Etusuoralla

Ainokaneli: Eiköhän Maritalla vieläkin kuvia ole ja paljon, mutta onko joku ne jotenkin muualle kuin pahvilaatikkoihin arkistoinut, en tiedä. :) Minä harrastan samanlaista arkistointi-menetelmää. Tarttis varmaan tehdä jotain... Albumeihin tms. :oops:

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: Su Joulu 28, 2008 1:35 am 
Poissa
Finaalissa
Finaalissa

^ Sisareni C ja mä taas ollaan liimattu kaikki ihan liiankin huolellisesti kansioihin. :oops:
Mutta toisaalta kun noita kuvia tuli otettua aikanaan hurjasti niin ainakin erottaa faktan fiktiosta. :nyökyti:

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: Su Joulu 28, 2008 3:01 am 
Poissa
Vieheen perässä
Vieheen perässä

qono kirjoitti:
Nina tai joku muu: löytyykö kuvia vielä Juuson takaa? :) Margiitan Zambalaya Zhack ja muutamaa muu olikin jo, mutta lisääkin sais laittaa. :nyökyti:

Juu, löytyyhän niitä. Laittelen joku päivä niitä tänne :wink:

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: Ma Maalis 04, 2013 4:47 pm 
Poissa
Finaalissa
Finaalissa

Kuva

Tästä ei paljon kuvia näy. Eli KVA-r SM-89 Tsarskoje's Krasiva Zoleta ja siihen aikaan vielä kohtuu nuori emäntä :wink:

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: Ma Maalis 11, 2013 12:26 pm 
Poissa
Finaalissa
Finaalissa

Omaa borzoita ei ole ollut. Mutta, alla kuva ensimmäisestä borzoista jonka kanssa sain tehdä tuttavuutta. :luuv2:
Chris oli matkalla Jenkeistä Ruotsiin. Asui ensin ystäväni luona (Suomessa).

Kuva
Seabury JAY Egoiste "Chris" (kuva vuodelta 1998)

Chris oli syntynt 7.syyskuuta 1994.

sloughit: Safir & Jaava
whippet: Maisa
valkoinenpaimenkoira: Sohvi
kk mäyräkoira: Alma

etälaumalaiset sloughit: Amor & Ina

R.I.P. griffon bruxellois: Sake, kiinanharjakoira: Unto & villakoira: Wili

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 132 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 3 tuntia [ DST ]