Tänään on Pe Maalis 22, 2019 10:11 pm

Kaikki ajat ovat UTC + 3 tuntia [ DST ]

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 76 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: venakoiden purennat
ViestiLähetetty: Pe Syys 27, 2013 1:23 pm 
Poissa
Vieheen perässä
Vieheen perässä

^No ÄLÄ! Sama juttu! :D Itse olen molempien pentujeni kohdalla havainnut myös saman, mistä Virvatuli puhui, eli että yksin tai pienessä laumassa varttuessaan pennut ovat jokseenkin jalkavia ja kapoisia, mutta näiden kahden pentuni välillä on ollut se ero, että ensimmäisen emä oli myös kapoinen, toisen paljonkin rotevampi. Molemmat nirsoilivat ruuasta, aikaisempi enemmän. Toki olen tämän pennun kanssa koettanut panostaa liikuntaan ja ruuan maittavuuteen edellisestä pennusta viisastuneena. Olen myös syöttänyt tälle pennulle jonkin verran erilaisia raakaruokia nappulan seassa nyt, kun se on vanhempi ja luotettavan tahon ohjeesta on siirrytty aikuisen ruokaan.

En muuten ole kuullutkaan, että hampaiden lähtiessä pitäisi lisäillä mitään kalsiumeja ravintoon! :D Itse ennen ison koiran hankintaa pelästyin, kun varoittelivat ravintolisistä, niin en ole minkäänlaisia lisiä antanutkaan, öljyä lukuunottamatta (mutta ei todellakaan tee huonoa laihalle ja nirsoilevalle pennulle). Sitä en tiedä, miten pennun kapeus tai leveys vaikuttaa leukoihin, mutta nyt 7 kk iässä koirallani on mielestäni hyvinkin leveä purenta, koska alakulmurit ei ollenkaan paina yläientä tällä hetkellä. Että semmosta.

Tää keskustelu on antanut tosi paljon pohdittavaa allekirjoittaneelle. :luuv2:

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 76 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6

Kaikki ajat ovat UTC + 3 tuntia [ DST ]