Kiitos! No enhän mää vielä mitään varauksia oo ottanu!
Siis mitä eikö sulla oikeasti ole ketään "jonossa" noita pentuja haluamassa, jonottamassa ja odottamassa??
On ne niin kauniita
No nääs, kun se meni taas niin, että uroksia olis kaivattu ja narttuja tuli. Jos näistä näyttää tulevan hienoja whippettejä, niin sijoituskotia olisi toinen vailla. Sijoituskodin tulee olla Etelä-Suomessa tai erittäin orientoitunut käymään näyttelyissa ja juoksukisoissa (rata tai maasto).
Ja tuosta varaamisesta, en mitään varausmaksuja ole ottanut ellei ostaja ole ite halunnut ehdottomasti maksaa. Sit tarvis vielä kattoa, kun pentu ja ostajaehdokas kohtaavat, että osuuko kuitenkaan oikeaan. Kyselyitä toki on ollut, mutta ei mitään varmaa vielä mihinkään suuntaan.
Viestin otsikko: Re: Whippet-tytöt syntyneet 4.2. - kennel Infamous
Lähetetty: Ke Helmi 10, 2010 8:11 pm
valjas-maniaa pukkaa
Liittynyt: Ti Loka 23, 2007 8:39 pm Viestit: 6897 Paikkakunta: Kalliola
^^ Ok mä kato ajattelin että molemmilla pennuilla saattais olla jo valmiit kodit mä esim. oon varannut etukäteen aina rhodet, että jos tulee niitä virheellisiä ni mulle Hugokin valittiin päivän ikäisenä kuvan perusteella
Vai että poikia kaivattiin Mutta eiköhän noille kahdelle neitokaiselle oo helppo löytää kodit!
^ Ei Infamous edes ota etukäteen varauksia. Ensin katotaan, mitä tulee ja sitten aletaan miettimään, että kenelle niitä raaskis myydä/sijoittaa Eli pennun haluajia kidutetaan ihan surutta
_________________ Whippet Nonny Whippet-karhukoira Nada Bracco italiano Eemeli Chihuahua Mörkö