Kun tuosta palautteen antamisesta oli tuolla Jyväskylä topicissa puhetta niin avaan tähän uuden ketjun.
Vikihän tuolla toisella palstalla joskus aiemmin kyseli näitä palautteita ja ohjeita kilpailujen järjestäjille, niin miksi emme taas aloittaisi samaa.
Ideoita ja mielipiteitä.
bongattuja hyviä juttuja, ja myös huonoja juttuja.
se mikä mun mielestä ei ole hyvä, toisen mielestä on, mutta kun näitä nippeleitä tippuu, joku voi niistä hyötyä.
eli me kaikki.
mulla on muutamaa:
- se palautelaatikko kisapaikalle.
ok, on turhauttavaa, jos palautetta tulee vaan yksi / kaksi mutta sekin on kuitenkin parempi kun ei mitään.
- Aikataulukirjeisiin osallistumismaksu. Näkee sen heti siitä, ei tarvitse arvailla ja etsiä tietoa (aina väärässä paikassa/huoneessa olevasta) kilpailukalenterista. (kyllä tässä on ihan oma lehmä ojassa)
Aikataulukirjeeseen mahdollinen osoite navigaattoria varten....
seuraava on siis vaan mun henk koht mielipide!
- Palkintojen jaosta (siin mun mielestähän tuommoinen yhteinen palkintojenjakoseremonia on turha, ja minut tästä mielipiteestä vapaasti lynkattakoon);
On älyttömän hyvä juttu toi koroke, missä voittajakoirat voidaan kuvata!
Erittäin hyvä juttu!
Omalla tavallaan on hauska ja jännä, kun pisteet ja voittajat julkistetaan vasta palkintojenjakoseremonissa. Mutta, toisaalta, mikäli koiria halutaan kuvata ja voittajat paikalle, olisi hyvä tietää etukäteen, kuka ottaa mukaan ja minkäkin koiran.
Tavaallaan itse koen turhaksi raahata useinkin kahteen kertaan jo juossutta koiraa notkumaan tonne palkintojenjakoon.
Kun kerran tuommoinen yhteinen seremonia kuitenkin järjestetään, ne ketkä eivät pääse varsinaisille palkintosijoille, noutaisivat vaan kirjan ja mahd sa ruusukkeen toimistosta.
Tuo kuulutus, se on HYVÄ juttu. Ellei äänentoistolaitetta ole, huutamalla vaan niitä tiedotuksia. Lähtöjen lisäksi tärkeitä tietoja ovat makkaragrillin tilanne + puffan erikoispöperöt.
Ainakin Lahdessa olleet pannut ja salaatit olivat hieno homma.
Ruoka asiaa voin kommentoida sydämeni kyllyydestä myöhemminkin.