Tänään on Ke Marras 20, 2019 2:01 pm

Kaikki ajat ovat UTC + 3 tuntia [ DST ]

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 132 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Those were the days...
ViestiLähetetty: Su Joulu 21, 2008 8:19 am 
Poissa
Takaisin vieheen perässä - hoiperrellen
Takaisin vieheen perässä - hoiperrellen

Sainpa kimmokkeen tuolta toisesta topicista ja ajattelin aloittaa kunnolla erikseen oman aiheen.... :rokrok:
Te kaikki, jolla on skannerit ja viitteliäisyyttä, nyt :haloo: kaivakaa vanhat albuminne esiin!

Mun borzoielämäni alkoi tästä....

Burjan Zhemeika ja SF MVA Burjan Red Emilia
Kuva

joista syntyi tämä kasa...
Kuva

joista jäi jäljelle tää...
Kuva

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Those were the days...
ViestiLähetetty: Su Joulu 21, 2008 10:14 am 
Poissa
Vieheen perässä
Vieheen perässä

Katsotaan osaanko laittaa tämän toisen albumin kuvia tänne. Aikaisemmin en saanut kuvia näkyviin.

Eli tässä on minun ensimmäinen borzoini. Vuonna 1989 syntynyt Korotai Krasivaja Nina. Isänä oli Korotai Krasivyi Lyckor ja emä Korotai Katinka.

Kuva

Ja sitten joulun kunniaksi tämmöinen jouluinen hymykuva.

Kuva

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: Su Joulu 21, 2008 10:57 am 
Poissa
Finaalissa
Finaalissa

Kuva

Tiritomban pojan tytär FIN MMVA & KVA-r SM-88 TJ-87,-88,-89 Margiitan Huumorin Kukka 8)
Maksoi 7 kk iässä 1986 noin 1 1/2 borzoin verran, mutta käyttökustannukset kyllä tasoittivat sitten tuon. :denti: Eli vanhaksi eikä koskaan sairastanut mitään. Tuomisen Marita kysyi multa kohta sen jälkeen kun olin Kukan hankkinut, että mitä maksoit. Mä kerroin ja Marita totesi, että ihan käypä hinta tuollaisesta. :denti:

Wiles Anniesbunnyshow Hilma

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: Su Joulu 21, 2008 11:10 am 
Poissa
Finaalissa
Finaalissa

Crissen ja mun kuvista suurin osa on liimattuna kansioihin, enkä viitsi repiä irti, mutta pitääpä katsoa kaapin pohjilta irrallaan olevia kuvia. Mehän käytiin Crissen kanssa katsomassa ja kuvaamassa melkein kaikki muut paitsi burjan kennelin pennut vuosina 1982-1990.

Ja kun tuo Nina täällä niin kovin hehkuttaa tuota taustaansa niin taisi kyllä Hyvinkään pojat kiinnostaa enemmän kuin borzoit noina 1980-luvun kesinä. :ehe: Ainakin jos uskomme Ailin silloisia kommentteja ja miksemme uskoisi. :denti:

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: Su Joulu 21, 2008 11:29 am 
Poissa
Etusuoralla
Etusuoralla

Lainaa:
Tiritomban pojan tytär FIN MMVA & KVA-r SM-88 TJ-87,-88,-89 Margiitan Huumorin Kukka

Kiitos kuvasta. Olipa mukava nähdä kuva Huumorin Kukasta joka oli myös minun suosikeita aikoinaan, mutta en ole löytänyt kuvia. Margiitan kennelissä oli aikoinaan paljon kauniita koiria ja siksi käytin Leopold Lavrentia nartulleni josta tuloksena Miroshka Markova joka sitten on äiti Rom Russinille.
En löytänyt kuvaa Leopold Lavrentista kun kuvia on niin valtavasti. Laitan tänne kunhan löydän, mutta tässä on tytär joka on Rom Russinin äiti. Olen yrittänyt säilyttää juuri näitä linjoja koirissani.
Kuva

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: Su Joulu 21, 2008 12:42 pm 
Poissa
Etusuoralla
Etusuoralla

Mandianan kuvat ei aukee...mut toi haalari on kyllä huippu, itelläkin oli, lilan värinen...

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: Su Joulu 21, 2008 1:07 pm 
Poissa
Etusuoralla
Etusuoralla

Tässä on minun elämäni ensimmäinen venakko
Margiitan Tiffany joka oli Titritomban sisko
Kuva
Minulla oli Tiffanylle kahdet pennut mutta sitten meni pipariksi kun otin tyttärelle pennut niin siinä pentueessa oli kolme epilepsiaa ja kaksi sydänvikaista joten se kasvatus jäi siihen. Sitten ostin Angelhaken Eka-Tytön joka on Margiitan Boris ja Burjan Bielaja Berjosa.
Angehagen Eka-Tyttö
Kuva

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: Su Joulu 21, 2008 1:12 pm 
^IHANAA ETTÄ TÄLLÄNEN TOPIIKKI TULI NYT MUKAAN!!!! Kiitos Mandiana!!! :taputapu:

Ja vinkiksi niille jotka eivät raaski (ei tietenkään!) repiä kuvia albumista...niistä voi yrittää ottaa kuvan digikameralla, tulos voi olla ihan hyvä, kannattaa kokeilla!

Kysymys joka tuli mulle jo aikasemmin missä päin Suomea tuo kuuluisa Tiritoba eleli, on mun mielestä kovin tutunoloinen koira?

Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: Su Joulu 21, 2008 1:17 pm 
Poissa
Vieheen perässä
Vieheen perässä

ainokaneli kirjoitti:
Ja kun tuo Nina täällä niin kovin hehkuttaa tuota taustaansa niin taisi kyllä Hyvinkään pojat kiinnostaa enemmän kuin borzoit noina 1980-luvun kesinä. :ehe: Ainakin jos uskomme Ailin silloisia kommentteja ja miksemme uskoisi. :denti:

Ja tiedätkö millä nimellä tätä kutsutaan lakituvassa: "henkilökohtainen pilkkaus". Olen printannut tämän keskustelun, joten turha poistaa kommenttiasi. Ensinnäkään ei kenellekkään kuulu minun tekemiset, vähiten sinulle. Nyt kyllä suutuin todellakin :-( ja pyydän julkista anteeksi pyyntöä, jos sitä ei tule niin asia lähtee muille tahoille sillä ylitit yksityishenkilön suojan rajan :-(

Ja, luulisi sinunkin olevan onnelinen isoäitini puolesta, että häntä ja hänen koiria muistetaan, jos kerta noin ystävää hänen kanssa olet ollut. Kehtaatkin olla noin ilkeä :-(

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: Su Joulu 21, 2008 1:18 pm 
Poissa
Etusuoralla
Etusuoralla

Nyt kun on alettu scannaamaan kun löysin lisää kuvia.
Burjan Bielaja Bejosa joka oli äiti Eka-tytölle.
Kuva
Tässä Eka-Tyttö vanhoilla päivillä kun oltiin juuri muutettu nykyiseen taloomme ja saimme tarhan kuntoon. Kopia Bielajasta
Kuva

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: Su Joulu 21, 2008 1:21 pm 
Poissa
Etusuoralla
Etusuoralla

Lainaa:
Ensinnäkään ei kenellekkään kuulu minun tekemiset, vähiten sinulle. Nyt kyllä suutuin todellakin :-( ja pyydän julkista anteeksi pyyntöä, jos sitä ei tule niin asia lähtee muille tahoille sillä ylitit yksityishenkilön suojan rajan :-(

Tätä minä tarkoitin kun en laita mitään nimiä mihinkään sillä tällainen on yleistä koiramailmassa. Me olemme herkkätunteista porukaa. :smoker: Uhkauksia aina satelee silointällöin. Minullakin on kirje printattuna, mutta mikä kirje.???

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: Su Joulu 21, 2008 1:58 pm 
Poissa
Pink or brown?
Pink or brown?

Nina kirjoitti:
ainokaneli kirjoitti:

Ja tiedätkö millä nimellä tätä kutsutaan lakituvassa: "henkilökohtainen pilkkaus". Olen printannut tämän keskustelun, joten turha poistaa kommenttiasi. Ensinnäkään ei kenellekkään kuulu minun tekemiset, vähiten sinulle. Nyt kyllä suutuin todellakin :-( ja pyydän julkista anteeksi pyyntöä, jos sitä ei tule niin asia lähtee muille tahoille sillä ylitit yksityishenkilön suojan rajan :-(

Ja, luulisi sinunkin olevan onnelinen isoäitini puolesta, että häntä ja hänen koiria muistetaan, jos kerta noin ystävää hänen kanssa olet ollut. Kehtaatkin olla noin ilkeä :-(

No voi hellanlettas.. Missä tossa oli se ilkeys? :denti:

Ja toi haalari on ihan huippu mun mutsilla oli samanlainen mintunvihreenä. :ehe:

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: Su Joulu 21, 2008 2:21 pm 
Poissa
Vieheen perässä
Vieheen perässä

Katri kirjoitti:
No voi hellanlettas.. Missä tossa oli se ilkeys?

Hellanlettas sentään...., ja KIITOS :nyökyti: Jos täällä on tarkoitus alkaa pilkkaamaan ihmisten tietämystä....juu, unohdan tämän palstan kokonaan :cry:

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: Su Joulu 21, 2008 2:28 pm 
Poissa
Finaalissa
Finaalissa

Nina, eihän tuo ollut ilkeilyä. :denti: Sä olit silloin teinityttö. Totta kai pojat kiinnosti :jeahbaby: , etkä varmaan edes muista kun mä kävin aika usein mummollas kahvilla Hyvinkään kisojen jäkeen. Joten en tiedä mitä pitäs pyytää anteeksi. :shock:

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: Su Joulu 21, 2008 2:57 pm 
Poissa
Etusuoralla
Etusuoralla

Lainaa:
Joten en tiedä mitä pitäs pyytää anteeksi. :shock:

Jos nyt ruvetaan pyytämään anteeksi kirjoituksia, niin minäkin haluan anteeksipyynnön siitä kirjeestä minkä sain. :sadjoulu:

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 132 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 3 tuntia [ DST ]